Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

remedie voor bryopsis

Dat is de prijs die je apotheek doorberekend naar je zorgverzekeraar.
Het was bedoeld om aan te geven dat 30 of 40 euro absurde prijzen zijn voor een enkel tabletje.

Nogmaals je gaat het niet gewoon in de winkels vinden:(

Wellicht is het bijvoorbeeld in Spanje wel vrij verkrijgbaar. Ik zal is kijken of ik dat kan uitzoeken .

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Dat is de prijs die je apotheek doorberekend naar je zorgverzekeraar.
Het was bedoeld om aan te geven dat 30 of 40 euro absurde prijzen zijn voor een enkel tabletje.

Nogmaals je gaat het niet gewoon in de winkels vinden:(

Wellicht is het bijvoorbeeld in Spanje wel vrij verkrijgbaar. Ik zal is kijken of ik dat kan uitzoeken .

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

In spanje is sowieso meer te krijgen ;) uit eigen vakantie ervaringen is het doel daar zsm oplappen en door gaan met vakantie vieren (geld uitgeven ;) ).
Ben wel benieuwd of je het voor die prijs kunt vinden gezien ik bijna 300gram nodig heb :cool:
 
In spanje is sowieso meer te krijgen ;) uit eigen vakantie ervaringen is het doel daar zsm oplappen en door gaan met vakantie vieren (geld uitgeven ;) ).
Ben wel benieuwd of je het voor die prijs kunt vinden gezien ik bijna 300gram nodig heb :cool:
Voor zover ik er uit kom is het in Spanje ook gereguleerd. Dat gaat m dus ook niet worden.

En een schimmelinfectie kan je ook niet zomaar faken bij de ha, dus dat lukt ook niet...

Een goed excuus om kerst in New York te vieren?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Voor zover ik er uit kom is het in Spanje ook gereguleerd. Dat gaat m dus ook niet worden.

lokaal is er daar altijd wat te regelen, zo ook in Egypte.
Als ik op duikvakantie ga dan vul ik ook onze huisapotheek aan voor 25 euro ....in NL had ik dan slechts een paar doosjes paracetamol :biggrin:
 
lokaal is er daar altijd wat te regelen, zo ook in Egypte.
Als ik op duikvakantie ga dan vul ik ook onze huisapotheek aan voor 25 euro ....in NL had ik dan slechts een paar doosjes paracetamol [emoji3]
Haha ja dat geloof ik best;)

Voor de compleetheid in Frankrijk, Ierland en Engeland is het ook niet vrij verkrijgbaar.



Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Kijk eens naar de werkzame stof hier in.
ik heb gehoord dat hetzelfde stofje ook in een poedertje tegen voetschimmel zit.
en dat is overal te krijgen voor weinig.
 
Kijk eens naar de werkzame stof hier in.
ik heb gehoord dat hetzelfde stofje ook in een poedertje tegen voetschimmel zit.
en dat is overal te krijgen voor weinig.
De stof die je nodig heb heeft fluconazol:)
Dit is een middel wat voor voorgeschreven bij
Candida-infecties (een schimmelsoort)
Echter is het zelfs hierbij vaak een 2de keus.



Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Kijk eens naar de werkzame stof hier in.
ik heb gehoord dat hetzelfde stofje ook in een poedertje tegen voetschimmel zit.
en dat is overal te krijgen voor weinig.

Dat klopt, maar wat zit er in dat poedertje nog meer voor stofjes?
Zo kun je ook canasten toevoegen. Zit geen Fluconazol in maar het heeft wel allemaal betrekking op de candida schimmel infectie.

Maar hoe krijg ik dan als nog die 300gram om in de bak toe te voegen?
 
Waarom niet gewoon natronloog erop spuiten stroming effe uit laten ben je zo van bryopsis af

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Waarom niet gewoon natronloog erop spuiten stroming effe uit laten ben je zo van bryopsis af

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Geloof me, ik heb alles geprobeerd. Loog én zuur beide op langer termijn niet effectief omdat het lokaal gedoseerd word en altijd ergens in t water een stukje of zelfs een spootje achter blijft.
 
Ok ja das wel balen dan het is mij toen wel gelukt met natronloog

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Volgens mij wel te krijgen maar diflucan in pil vorm dat is minder denk ik beter capsules


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volgens mij wel te krijgen maar diflucan in pil vorm dat is minder denk ik beter capsules


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Diflucan bestaat enkel in caps. Overigens is elke medicatie pletbaar (mag niet altijd)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hebbes,

Ik heb fluconazol te pakken!
omdat ik een nano bakje heb heb ik 10x50mg caps voor iets meer dan 12€

Hoeveel zou ik doseren? in het artikel staat 5-9mg/l
 
en waar had je het te pakken ?
 
Gewoon bij de apotheek. Met een voorschrift van de dierenarts. Enkel wil ik graag wat feedback van anderen die het gebruikt hebben? Afschuimer op of af, wat nog meer.... ik doseer ook Carbon vs kan ik daar mee doorgaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja naar onze dierenarts voor hond en kat. gewoon even uitgelegd en voila ik kreeg een voorschriftje ;)
Maar nu weet ik nog niet hoe ik het het beste aanpak? ;)

WC doen daarna doseren?
Afschuimer uit of niet of even?
Moet ik stoppen met mijn carbon vs?
 
Bovenaan