Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

remedie voor bryopsis

jdk

Senior Forumlid
Zeer interessant!
Glenn was toch ook bezig met een experiment tegen bryopsis?
 
Net even gekeken maar kost zonder recept 150mg 1 pil voor 48euro weet niet ze het bestellen maar dit is een dure liefhebberij

groet Dio,
 
Bedankt voor het delen. Wie weet komt het nog eens van pas.
 
Zou het dan echt ..... ?

Wie weet, en als het dan echt helpt dan mag het best wat kosten.
 
kan dit niet bovenaan blijven staan(klevend bericht) , scheelt veel vragen in de toekomst....
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt voor het posten binnen 8 dagen was de gehele bryopsis plaag verdwenen :):):)
 
Graag gedaan
 
Gezien ik nu ook last heb van Bryopsis, kwam ik deze topic tegen. OP. bedankt voor de link/info.

Ik ben benieuwd of er nog members van dit forum deze behandeling hebben toegepast en wat hun bevindingen zijn.
 
Heb ook last van bryopsis. waar hebben jullie de flucanozol gehaald?
Heb enkel wat slakjes, hermietjes en een kenia boompje erin, ik veronderstel dat dit geen kwaad doet aan hen?
 
Fluconazol is geen 'Over the counter' zelfzorgmiddel. En mag dus niet zomaar verkocht worden. Op reguliere Nederlandse sites zal het dan ook niet aangeboden worden

Ken je niemand die bij een apotheek/ziekenhuis oid werkt?
 
Fluconazol is geen 'Over the counter' zelfzorgmiddel. En mag dus niet zomaar verkocht worden. Op reguliere Nederlandse sites zal het dan ook niet aangeboden worden

Ken je niemand die bij een apotheek/ziekenhuis oid werkt?

Ik werk zelf als verpleger maar ik kan er ook niet zomaar aan geraken.
Is diflucan niet gewoon verkrijgbaar. Ik woon btw in België. Is dag een verschil? ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik werk zelf als verpleger maar ik kan er ook niet zomaar aan geraken.
Is diflucan niet gewoon verkrijgbaar. Ik woon btw in België. Is dag een verschil? ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Net even geïnformeerd en inderdaad niet vrij verkrijgbaar. Kost ook 30€ + voor 10 caps van 200mg. Normale prijs?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb geen idee of t in België of Duitsland anders geregeld is. Ik ken alleen de Nederlandse regeltjes;)

Prijzen zijn absurd hoog
Hoort namelijk 4.37 te kosten voor 15 tabletten van 200mg

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk
 
Ik heb geen idee of t in België of Duitsland anders geregeld is. Ik ken alleen de Nederlandse regeltjes;)

Prijzen zijn absurd hoog
Hoort namelijk 4.37 te kosten voor 15 tabletten van 200mg

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Zou je mij dat adres kunnen geven? Volgens berekening heb ik 297 gram nodig om de bak op 9mg/L te cure. ;)

Hier uit de bak op het werk een stekje is geheid een besmetting van Bryopsis, zo is mijn bak ook ooit besmet geraakt.
 
Zou je mij dat adres kunnen geven? Volgens berekening heb ik 297 gram nodig om de bak op 9mg/L te cure. ;)

Hier uit de bak op het werk een stekje is geheid een besmetting van Bryopsis, zo is mijn bak ook ooit besmet geraakt.

Ik ben ook benieuwd waar je het door die prijs kan kopen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan