Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

Bak: 250x100x70= 1750 liter
Sump 1 150x50x40= 300 liter
Sump 2 70x50x40= 140 liter
Totaal= kleine 2200 liter.

Had een zak die kapot was van 20 kilo, schat dat er 18-19 inzat, plus twee volle emmers van 25 kilo al toegevoegt zojuist, dus kleine 70 kilo zit er nu in.

Top! Het zoutwater aquarium is dus een feit. Veel plezier met de opstart.
 
Dank je ben zo blij als een klein kind al :)
De opvoerpomp maakte herrie in het begin niet normaal. Dacht WTF maar na een half uurtje inlopen is hij fluisterstil :)
 
Update van het bakkie in opstart :)
 
Ziet er al goed smerig uit :p
 
Ziet er goed uit die bruine alg :p
 
Ziet er goed uit! topjes
 
Dank je Yves, vind hem zelf nu geslaagd :)
 
Mooie opbouw [emoji3]
Met die drie philips coral care lampen heb je nergens donkere plekken, al is dat wel wat moeilijk te zien op een foto.
Ik denk als er later wat vissen in rond zwemmen dat je dan pas (op een foto) kan zien hoe groot het aquarium wel is [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Mooie opbouw [emoji3]
Met die drie philips coral care lampen heb je nergens donkere plekken, al is dat wel wat moeilijk te zien op een foto.
Ik denk als er later wat vissen in rond zwemmen dat je dan pas (op een foto) kan zien hoe groot het aquarium wel is [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Dank je Boudewijn :)
Idd ik wilde in het begin voor twee lampen gaan, maar ben blij dat ik er drie heb genomen. Wat een fantastisch mooi licht geeft het toch!
Klopt wel wat je zegt, bak lijkt niet zo groot nu, maar als ik dan kijk naar de foto toen ik erin lag :) Straks met dieren erin gaat het helemaal anders kijken :)
 
Mooi gezicht zo, zou wel de lampen op een niet te hoog % zetten, kan later altijd , nu om de alg wat minder licht te geven, lampen hebben al intensief licht.
Succes, Marcel.
 
Ach ja, gewoon netjes afwachten, eind resultaat telt :)
 
Bovenaan