Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

Scherp :eek: Yves :cool:
 
Zeker mooi Erwin, vooral mureentje :eek:
Eet de groene regenboog lipvis al je plenaria:confused:

Ik zie alleen 1 dingetje dat je water niet kraak helder is, een lichte witte waas of komt dit door de foto.
 
Zeker mooi Erwin, vooral mureentje :eek:
Eet de groene regenboog lipvis al je plenaria:confused:

Ik zie alleen 1 dingetje dat je water niet kraak helder is, een lichte witte waas of komt dit door de foto.


Dank je Alex :cool:

Hij eet het maar niet flink zeg maar, toch wordt het minder.

Is echt de foto, in het echt lijkt het of er geen water in de bak zit :eek:
 
Filmpje gemaakt weer :eek:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hvsNNHvZxi4" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
 
Begint al stilaan vol te geraken.;)
Draait goed zo te zien.

Grtz,
Yves
 
Dank je Yves, ja bijna vol :cool::cool:
Ik mag niet klagen over hoe hij draait nu dus doe ik dat ook maar niet :eek:
 
Waren die koralen maar wat goedkoper dan had ie zeker echt wel al helemaal vol gestaan.

Dank je Yves, ja bijna vol :cool::cool:
Ik mag niet klagen over hoe hij draait nu dus doe ik dat ook maar niet :eek:
 
Lol idd ja!
En ik heb nog wel wat wensen van wat ik graag in de bak zou zien :)

Ik heb er alvast nog een grotech doseer drie kanaals aangekocht, die kan strakjes mooi voor sporenelementen gaan dienen.
 
Heb nog wel wat moois gezien bij Theo vandaag en hij verwacht de volgende weken nog heel wat zendingen.
Je kan misschien een voorschotje op je loon vragen, 13de maand, vakantiegeld, enz. :biggrin::p;)

Lol idd ja!
En ik heb nog wel wat wensen van wat ik graag in de bak zou zien :)

Ik heb er alvast nog een grotech doseer drie kanaals aangekocht, die kan strakjes mooi voor sporenelementen gaan dienen.
 
Sssssssst Yves niet zeggen! beter is het om te zeggen dat hij niks heeft lol :cool:
 
Waterwaarden gemeten :)
SG: 1.025
NO3: 2
PO4: 0.02
KH: 8.3
CA: 440
MG: 1400
Alles bij 25 graden uiteraard.

Filmpje gemaakt ook nog :D
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/4KBilmJ9ktc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Mooie waarden. Bakje ;) ziet er goed uit.
 
Bovenaan