Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

Mooi filtertje. Nu in elkaar knutselen en tappen maar. Schoon water is het juiste begin:)
 
En staat een uurtje te spoelen/proefdraaien bij de bak die opslag wordt voor het osmose en zeewater :)
Weer een stapje dichterbij :D
osmose 2.jpgosmose 3.jpg
 
En weer een update :D
Beetje enthousiast ben ik lol.
Zojuist 3x (ja toch 3) philips coral care aangekocht met 1x de controller. Ik heb het nog eens overdacht en het is gewoon de betere keuze idd.
Einde maand de bubble king 300 extern en de Red Dragon 10000 halen Powat
 
En weer een update :D
Beetje enthousiast ben ik lol.
Zojuist 3x (ja toch 3) philips coral care aangekocht met 1x de controller. Ik heb het nog eens overdacht en het is gewoon de betere keuze idd.
Einde maand de bubble king 300 extern en de Red Dragon 10000 halen Powat

Dat is allemaal erg goed spul [emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Dat is idd erg mooi spul. Hoop dat je zo fanatiek blijft als je bak draait. Dan wordt het zeker een topper!
 
Goed bezig [emoji1303]
 
Hmm vraagje....
Mijn osmoseapparaat staat nu vanaf vanavond 19:00 uur aan, ppm schommelt tussen 2 en 3 is dit normaal?
 
Achter het osmose membraan is dit een prima waarde, achter het DI filter moet je echt 0 meten.



Hmm vraagje....
Mijn osmoseapparaat staat nu vanaf vanavond 19:00 uur aan, ppm schommelt tussen 2 en 3 is dit normaal?
 
Oke dank je voor je snelle antwoord :)
Daar heb ik dus een een meter voor nodig dan?
 
Ow wacht haha dom antwoord van me.
 
Vandaag was het zover..... Atoll rif deko stond op het programma :)
Vanmorgen rond een uurtje of 9 was een goede vriend van me hier, die ging mee. Rond tienen zijn we aangereden en anderhalf uur later waren we in Hilden Duitsland.
De beste eigenaar had een mal klaar zoals afgesproken om wat stukken te passen.
Na wat gepuzzel (neergeploft) was het helemaal wat ik hebben wilde. De stukken zijn respectievelijk 60x60x60, eentje met mooie onderdoor holen erin en 1 dichte wat meer op een statige rif pilaar lijkt.
Koffie gedronken daar en toen even de prijs besproken. De beste man heeft me ontzettend gematst! en/dus hadden we snel een deal gemaakt. Hij zette zelfs de stukken ingepakt en wel in de auto voor me :)

De winkel:
Twee redelijke grote stekkenbakken, wat bakjes met visjes, allemaal klein spul en een super mooie showbak met een uniek ontwerp eigen rif. Deze staat nog niet op de website van hem en ik mocht foto's maken natuurlijk :D

Mijn stukken waar ik gruwelijk blij mee ben, niks geen gips rotzooi maar echt doodsteen uit indonesie wat tot mooie riffen en pilaren etc verwerkt wordt door hem persoonlijk.

Foto's:
20170204_121323.jpg20170204_121300.jpg20170204_121308.jpg20170204_121312.jpg20170204_121319.jpg
 
Mooie pilaartjes, mooi als je ze uit de voorraad kunt uitzoeken!
Ik neem aan, met het oog op de benodigde schuilplaatsen voor je vissen, dat er nog het een en ander bij komt?
 
Dank je Anthony :)
Alex heeft rif platen die we nog her en der gaan plaatsen strakjes om de vissen hun plekjes te kunnen geven.
En dan misschien nog wat losse stukken steen om het tot een mooi geheel te maken.
Kan niet wachten tot die bak leeg is actionaction
 
Bedankt :)
 
Bovenaan