Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

Koralen staan er gezond bij zo te zien topjes


Hier is hij dan :cool:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/zVDjoNT94y8" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
 
Prachtige bak en mooie start! Even van het begin tot het einde netjes doorgelezen haha! Had jij deze bak niet als zoetwater bak met roggen? Ik lijk hem te herkennen van het roggen forum :p

Klopt ik hield hier voorheen de roggen in Roel :)
Helemaal gelzen? toppie kerel.

Dat schooltje dokters is wel erg gaaf.

Dank je, ja de dokters zijn geweldig, je ziet ze vaak echt tussen de pilaren door zweven zo mooi. Hebben goede gps denk ik :cool:

Koralen staan er gezond bij zo te zien topjes

Dank je Erik, langzaam komt er stabiliteit en ga het nu terugzien in de bak :eek:
 
Zo heb weer hele mooie stekken gescoord:
Acro formosa
Acro echinata
Verschillende monti platen
Monti digitata takvormig
Twee stekken stylophora paars
En een drie kanaals doseercomputer van Grotech.
 
Mooi Erwin, wat ik leuk vind is dat je kleine stekjes plaatst in een zee van ruimte zo te zeggen, maar dat doe je wel goed, zo kan je systeem meegroeien met de koralen als je begrijpt wat ik bedoel...gr. Marcel
 
Erg mooi! Ik wacht op de dag dat mijn ricordea dit formaat bereikt:)

Dank je! ja ze doen het echt super vanaf de dag dat ze in de bak kwamen :)

Mooi Erwin, wat ik leuk vind is dat je kleine stekjes plaatst in een zee van ruimte zo te zeggen, maar dat doe je wel goed, zo kan je systeem meegroeien met de koralen als je begrijpt wat ik bedoel...gr. Marcel

Dank je!
Ik ben zo blij als een kind weer, het zijn idd stekjes maar ze zien groeien (hoop ik) brengt me veel voldoening voor het werk dat je met zeewater hebt :)
 
Mooie foto's. Vooral die van die murene vind ik erg mooi. Heb er zelf ook 1 gehad, die was handtam.
 
Hij komt bij mij ook meteen naar voren, maar als dan merk hoe hard hij bijt in zijn voertang, dan voer ik hem maar niet met de hand :eek:
 
Hahaha, dat is ook zo. Ik heb hem toen handtam gemaakt door de tang langzaam steeds iets terug, zodat hij voorzichtiger werd met pakken. Uiteraard is voeren vanuit de tang ook al leuk.
 
Als ik zie hoe gretig hij die tang pakt dan stel ik me even voor dat dat mijn vingers zijn :rolleyes:
 
Filmpje gemaakt van de nieuwe stekken, mag tot nu toe best trots zijn denk ik? lijkt allemaal mooi open te staan.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/cr6tzmyhkzs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Geen beste kwaliteit door het zoomen maar ziet er goed uit

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Geen beste kwaliteit door het zoomen maar ziet er goed uit

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Dank je, ja valt niet mee als je zover in moet zoomen haha.
 
Avond filmpje :)
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/tvDNP8-Yv2o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Bovenaan