Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

De koralen zien er goed uit!
 
Mooie fotos erwin!

ik zie wel op diverse fotos plaag annemoontjes...?
Je bent vast al bezig deze aan te pakken?

Dank je Jelle :)
Ja gevecht tegen de annemoontjes is in volle gang.

Prachtige plaatjes maat!
Die toorts staat er ook echt prachtig bij:eek:

Bedankt vriend!
Ja toorts doet het fantastisch, alles eigenlijk wel op een stylo en een monti na.

De koralen zien er goed uit!

Dank je wel Robert :)
 
ik vind de detail fotos altijd erg mooi, maar een FTS doet mijn hart pas echt sneller kloppen.

twee dingen vallen mij op:
1. jouw bak lijkt veel groter dan de maten zeggen dat ie is... wat een zee van ruimte man!
2. wat een prachtige LPS stukken heb jij! kun je mij vertellen waar je deze vandaan haalt? (evt PB) ik ben echt LPS fan, hamers, druiven, schitterend!
 

Dank je Alex.

ik vind de detail fotos altijd erg mooi, maar een FTS doet mijn hart pas echt sneller kloppen.

twee dingen vallen mij op:
1. jouw bak lijkt veel groter dan de maten zeggen dat ie is... wat een zee van ruimte man!
2. wat een prachtige LPS stukken heb jij! kun je mij vertellen waar je deze vandaan haalt? (evt PB) ik ben echt LPS fan, hamers, druiven, schitterend!

Dank je wel Jelle :)
Ja echt ben zo blij met deze afmeting ook, zie het vooral aan het schooltje dokters...... Dat was een advies van Tanne en als ik geweten had dat ze zo tof met elkaar kunnen zijn.......... had ik er meteen 8 ingezet denk ik :)

Ik ben ook super LPS fan en zeker van de mooiere stukjes, zijn vaak wel stukje duurder maar daar spaar ik graag voor.
Al moet ik nu zeggen..... ik heb nu een stuk 12-13 acro's en ook wat bijzondere schijnbaar, en die doen het tot dusverre uitstekend! In het begin had ik er twee die beiden gesneuveld waren (waterwaarden niet constant genoeg) maar als sps het doet, moet ik zeggen dan zijn ze echt prachtig!
IK zal je wat adresjes geven via PB, weet namelijk niet of je op het forum namen van winkeliers mag noemen........
 
Als het sponsors zijn kan je de namen gewoon noemen.
Ziet er goed uit die bak van je.


Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
 
Dank je :)

Volgens mij zijn de meeste geen sponsor dus dat had ik goed gedacht dan :)
 
Dank voor je PB. Als ik eens in de buurt kom ga ik zeker bij enkele binnen kijken.

en een schooltje dokters.... ja dat is gaaf (mits je er de ruimte voor hebt).
mijn droom zou zijn een stuk of vijf gele dokters met een blauwe ertussen. Of als de ruimte geen punt is zeven gele en twee blauwe. Dat laatste zou bij jou ook wel passen denk ik. Maar ja, er nu nog dokters bij zetten is een risico inderdaad.
 
Of als de ruimte geen punt is zeven gele en twee blauwe. Dat laatste zou bij jou ook wel passen denk ik.

Maak hem nu maar niet helemaal gek hé :p:biggrin:
 
4 en een donkere borsteltand is ook gaaf Powat

Ik gek Yves? :) :) :)
 
Das niet gek maar supergaaf! :cool:
 
Update in de vorm van een filmpje :eek:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/VwQ7npCQBWI" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
 
Bovenaan