Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Erwin's 250x100

Gaat lekker maatje!:)
 
Het aquarium ontwikkelt zich goed zo te zien.
 
Prachtig om te zien hoeveel ruimte de vissen hebben, voelen zich wel thuis daar.
Door de zijkant gezien lijkt het water wat geel, maar kan ook verkeerd gezien te zijn, filter je wel eens over hoog aktieve kool?
Hou anders eens een wit bord in de bak , je kunt dan als het al een geelkleuring is goed zien.

Verder hebben de koralen mogelijkheden zat zonder elkaar te netelen.

gr. Marcel
 
Gaat lekker maatje!:)

Dank je Jack :)

Het aquarium ontwikkelt zich goed zo te zien.

Dank je Robert :)

Prachtig om te zien hoeveel ruimte de vissen hebben, voelen zich wel thuis daar.
Door de zijkant gezien lijkt het water wat geel, maar kan ook verkeerd gezien te zijn, filter je wel eens over hoog aktieve kool?
Hou anders eens een wit bord in de bak , je kunt dan als het al een geelkleuring is goed zien.

Verder hebben de koralen mogelijkheden zat zonder elkaar te netelen.

gr. Marcel

Vissen lijken erg happy ja, nee heb nog niet over kool gefilterd. Ik zie zelf de geelkleuring ook niet maar kan wel eens kijken om eens kool in te zetten.

Mooi begin, maar... die waterval?

Bedoel je mijn gehorige overloop? (lekker duidelijk)
 
Er heeft iemand opslag gekregen zeker! ;)
Ziet er goed uit man! En foto's zien er ook steeds beter uit.

Persoonlijk zou ik de stylophora wel anders plaatsen, maar is persoonlijk natuurlijk.
 
Je aquarium begint er steeds mooier op te worden Erwin.
Wat de Stylophora betreft ben ik het helemaal eens met Yves. Ik vind dit koraal op een onnatuurlijke manier geplaatst.
Ben al benieuwd naar de volgende foto's.
 
Er heeft iemand opslag gekregen zeker! ;)
Ziet er goed uit man! En foto's zien er ook steeds beter uit.

Persoonlijk zou ik de stylophora wel anders plaatsen, maar is persoonlijk natuurlijk.

Dank je :)
DE stylo staat nog niet op zijn definitieve plekje, heb pas het middenrif hoger gemaakt en hem er gewoon even bijgezet.

Je aquarium begint er steeds mooier op te worden Erwin.
Wat de Stylophora betreft ben ik het helemaal eens met Yves. Ik vind dit koraal op een onnatuurlijke manier geplaatst.
Ben al benieuwd naar de volgende foto's.

Dank je Robert, komt goed met volgende foto's :)
 
Prachtig Erwin
 
Dank je wel Jos :)
 
Bovenaan