Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

http error 500

japjap

Zeg maar Jaap
waarom krijg ik bij sommige items HTTP error 500? Het maakt niet uit met welke browser.
Wat doe ik fout?

Jaap
 
Misschien is het handig als hij aan zou geven waar deze fout zich bevind, dan kunnen wij er naar kijken en proberen te reproduceren.
 
ik zit nu op mijn werk. Dus een totaal ander systeem en daar ook de 500 melding bij:

23 januari Stekken te koop van LALA.

Jaap
 
Het lijkt door mijn accountinstelling te komen. Log ik uit en ga als gast naar binnen dan kan ik die mail wél openen.
Het raadsel wordt steeds groter.

Jaap
 
Helaas ctrl F5 heeft geen effect.

Jaap
Dat betekent dat de scriptfout nog op de server staat.
Werk je met aanpassingen in je browser? Authenticatie protocollen? Als het php script niet volledig voldoet aan de eisen en de authenticate is actief zal hij hierop ook vastlopen.
(Standaard doen browsers niet zo moeilijk, dus als je geen flauw idee hebt waar ik over praat, is dat vast niet het probleem 😉)
 
Ja, de beveiliging staat hier behoorlijk strak. Ik werk in de zorg, vandaar.
Dat zou het dus kunnen zijn.

Jaap
 
Ik heb dit probleem ook op meerdere posts op het forum. Bijvoorbeeld bij het dagboek van het aquarium van Tanne en W. Vreeswijk krijg ik Error 500. Ctrl F5 doet daar niets aan... Is daar een oplossing voor?
 
HTTP error begint met 4: jij/je browser doet iets fout
HTTP error begint met 5: de server doet iets fout

Een 500 error geeft aan dat er iets fout is gegaan waar de programmeur geen rekening mee heeft gehouden.
Je kunt dus doen wat je wilt, maar zoiets moet in de programmatuur worden opgelost.
Het forum beheer zal dus de logs in moeten duiken.
 
HTTP error begint met 4: jij/je browser doet iets fout
HTTP error begint met 5: de server doet iets fout

Een 500 error geeft aan dat er iets fout is gegaan waar de programmeur geen rekening mee heeft gehouden.
Je kunt dus doen wat je wilt, maar zoiets moet in de programmatuur worden opgelost.
Het forum beheer zal dus de logs in moeten duiken.
Andere browser proberen? Hier geen problemen met iPhone, Mac en PC (windows 10, IE en Edge).
 
Ik heb gemerkt dat, als je uitlogt en als anonieme bezoeker even verdergaat, dat je die pagina's wél kunt bezoeken.
Het lijkt dus aan de toestemmingen/rechten van de gebruikers te hangen.

Jaap
 
Even uitloggen en als gast verder gaan. Niet ideaal, maar het werkt wel.

Blijkbaar is de bug niet eenvoudig te vinden.

Jaap
 
Bovenaan