Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

aansluiten red dragon

J

J&N

Guest
Om mijn nieuwe red dragon 10.000 pomp aan te sluiten ben ik opzoek naar siliconenslang voor de opvoerbuis (32mm). Welke maat slang wordt hiervoor aangeraden en verkopen jullie dat ook in kleine stukken aan winkeliers?

Verder zat bij de aanschaf van de pomp het garantiecertificaat niet in de doos. Deze hoort erin te zitten volgens het opschrift van de doos. De pomp is afkomstig bij jullie firma.
 
J&N zei:
Om mijn nieuwe red dragon 10.000 pomp aan te sluiten ben ik opzoek naar siliconenslang voor de opvoerbuis (32mm). Welke maat slang wordt hiervoor aangeraden en verkopen jullie dat ook in kleine stukken aan winkeliers?

Verder zat bij de aanschaf van de pomp het garantiecertificaat niet in de doos. Deze hoort erin te zitten volgens het opschrift van de doos. De pomp is afkomstig bij jullie firma.
ik had ook nieuwe gekocht zat ook geen garantiekaart in de doos
 
Mijne komt van een andere leverancier, maar ook geen kaart. Ergens (vergeten waar) staat de productiedatum in de pomp gegraveerd. Sowieso lijkt RE me niet echt moeilijk doen over garantie.
 
bij geen van mijn 2 pompen zat een garantiebewijs.
en voor het aansluiten bestaan er aansluitsetjes met slang en klemmen.
 
Mooi, ik hoef me dus geen zorgen te maken over het garantiebewijs.:)
 
Bovenaan