Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Overzicht 4K time-lapse video's

Hier heb ik echt maar 1 woord voor...onwerkelijk. Zo ontzettend mooi als jij dit op de camera weet te krijgen. Echt heel erg gaaf!!
 
Inderdaad erg mooi. Bijna wulps soms. Natuur op z'n best. Kun je wat meer info geven over de equipment waarmee je werkt?
 
Schitterend filmwerk!!!!
 
Helemaal geweldig Tim, voor vele een kijk op hoe er gegeten wordt en de energie die een koraal er voor nodig heeft.
 
Dank voor de leuke reacties! Ik heb een heel verhaal geschreven over hoe ik deze filmpjes maak:

http://www.advancedaquarist.com/2017/4/aafeature

Leuk artikel Tim, en duidelijk. Nooit overwogen om een ringflitser in een milde stand toe te passen? Zeker wanneer de pompen uit staan en er geen zwevend/reflecterend materiaal door het beeld loopt kan dat je diafragma een flink eind laten sluiten. Zijn tegenwoordig ook heel betaalbaar.
 
Hoi Hans,

Dank voor je compliment. Ik heb dat weleens toegepast, met een goedkope ringflitser. Maar ik moet elke twee tot drie seconden een foto kunnen maken, en ook nog eens honderden keren achter elkaar. Dat is wel pittig.

Dat heb ik inderdaad ook nog nooit met de mijne geprobeerd. Zal eens zien hoever ik ermee kom, want hij gaat vanaf accu's, en niet direct van het net. Leuk is wel dat je kan instellen op de volle ring, of een segment halve cirkel. Met dat laatste kun je heel mooie belichtingseffecten bereiken; geeft wat meer diepte in het beeld. Ik kom er zo mogelijk op terug. Groet, Hans
 
Gaaf gedaan hoor p


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Beste allen,

Om mijn aankomende film over koraalriffen te steunen wil ik jullie vragen om abonnee van mijn YouTube kanaal te worden. Dit is geheel gratis. Bij 1000 abonnees heb ik de mogelijkheid om advertenties voor mijn video's te plaatsen waardoor ik hopelijk een deel van de voor de film gemaakte kosten kan terugverdienen. Ik weet het, advertenties zijn best vervelend, maar soms een noodzakelijk kwaad.

Abonneren kan hier: www.youtube.com/user/coralpublications. Dank alvast!
 
Bovenaan