Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

AquaLife Marin 80 nano zeewater

orbinneke

ZeewaterForum lid
Aangezien ik mijn eerste fotoalbum onder de gewone bakken heb gezet en ik daar bijna niets response krijg omdat het er zo druk is. Dacht ik, waarom zet ik hem niet onder de juiste categorie, nano reefs. Zo kunnen mensen met interesse in nano, me beter vinden.

(vorige foto-album/ dagboek, klik hier)

Ok, nu eindelijk eens even de kodak genomen. Ik mag nog veel oefenen. Na 60 foto's heb ik toch een 5 tal mooie, maar nog niet helemaal top foto's :)

TOTAALTJE:
IMG_2434.jpg

Links onder naast de stenen staat een gorgoon, eventueel iemand een naam?

Montipora Digitata RED
IMG_2460.jpg


Welke Gobiodon is dit? Beter krijg ik hem nog niet, de verstopper :)
IMG_2471.jpg


Welke Buttons/poliepen zijn dit?
IMG_2457.jpg


Welke Buttons zijn dit?
IMG_2447.jpg



Tips / commentaar mag altijd gegeven worden, over de inrichting of plaatsing van sommige koralen. Ik neem niets negatief aan, alles is nog leerrijk voor mij.
De sterpoliepen links onder, net boven de groene buttons staan pas sinds gisteren lager, hebben te hoog gestaan helaas :(
 
Zo zo, 2 januari heb ik 2 clownvisjes gekocht en 3 januari een rode tepelanemoon.
Dan heb ik me zaterdag even geamuseerd met een nieuwe bodem. De schelpenbodem was veel te grof, en vond ik zo mooi niet.
Wil ook graag binnenkort een paar bodemvisjes die lekker in de bodem slapen en deze ook "eten" of "Filteren" of "zuiveren", hoe je ook noemt.
Grondels, zandhapper.
IMG_0821.jpg

IMG_0837.jpg

IMG_0838.jpg

IMG_0839.jpg


Volgende stap is wat meer koralen toevoegen. Enkele acans en/of wat buttons en een stylo soortje.
 
Bakje ziet er goed uit!
Leuke opbouw van het rif en inderdaad met deze bodem ziet het er top uit :)

Noem het hoe je het wel, de meesten zullen je wel snappen ;)
 
Hoe gaat het met de bak?
 
Ja ik ben ook benieuwd , vind hem er echt mooi uitzien kwa opbouw


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bovenaan