Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ons zeeaquarium nr. 30?

Jeroen Peters

ZeewaterForum gebruiker
Hallo,
ik zit alweer n tijdje te wachten op nr. 30 van ons zeeaquarium die in oktober bezorgt zou moeten zijn.
Nu weet ik dat ze steeds meer vertraagd binnenkomen maar we zitten binnenkort alweer in december.

Kan het zijn dat dit nummer al bezorgd zou moeten zijn?
Of loopt de vertraging nou zover op?
 
Ik had bij het aanmelden voor abo volgens mij ergens gelezen november. Het is nog steeds november.
Gelukkig Heb ik vorige week deel 2 en 3 van 2016 opgestuurd gekregen dus ik ben nog wel even bezig met lezen :)
 
Nummer 30 is onderweg van de drukker naar Aboland, valt dus volgende week in de bus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Koud water editie 😂😂😂😂
 
Via deze weg wil ik Michel Dieleman en het hele OZ-team bedanken voor het vrijwilligerswerk dat zij al sinds 2009 uitvoeren. Het blad komt steeds wat laat, en er zijn altijd verbeterpunten, maar we moeten met elkaar beseffen dat een zeewaterblad alleen kan bestaan met vrijwilligers die in de late uurtjes noeste arbeid verrichten. Complimenten verder voor het artikel over stenen keren, dit was zeer leerzaam!
 
Via deze weg wil ik Michel Dieleman en het hele OZ-team bedanken voor het vrijwilligerswerk dat zij al sinds 2009 uitvoeren. Het blad komt steeds wat laat, en er zijn altijd verbeterpunten, maar we moeten met elkaar beseffen dat een zeewaterblad alleen kan bestaan met vrijwilligers die in de late uurtjes noeste arbeid verrichten. Complimenten verder voor het artikel over stenen keren, dit was zeer leerzaam!

Helemaal mee eens.
 
Bovenaan