Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Titels koralen

Zeker waar!

Iedereen is uiteraard welkom om te komen kijken en zijn mening te geven. Vind het zelf wel interessant om precies te weten welke koralen ik heb. Zodat ik ze zo goed mogelijk kan positioneren.
 
Heb weer een aantal koralen waar de verkoper de precieze naam niet van wist. Hopelijk kunnen mensen mij hier weer helpen.
 

Bijlagen

  • IMG_0100.jpg
    IMG_0100.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 38
  • IMG_0099.jpg
    IMG_0099.jpg
    67,1 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0098.jpg
    IMG_0098.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 40
  • IMG_0097.jpg
    IMG_0097.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 35
  • IMG_0096.jpg
    IMG_0096.jpg
    58 KB · Weergaven: 39
Wesly...ben je weer dankbaar!

en dan toch benieuwd, doe jij dit zo even uit je hoofd op heb jij een database waar je op kijkt.
 
Laatst bewerkt:
Wesly...ben je weer dankbaar!

en dan toch benieuwd, doe jij dit zo even uit je hoofd op heb jij een database waar je op kijkt.

Eerlijk gezegd moest ik alleen naam van het plaatje ff opzoeken.
Na 10jaar sps freak herken je de meeste wel al blijft het moeilijk.
 
Even een nieuwe voor de kenners. Wie weet de naam van deze Acropora (als het goed is Australië)

Lastig op de foto te krijgen. Is groen/ paarsig met felgroene poliepen.

Staat op de bodem te wennen aan de verlichting en zal dan naar een hogere plek gaan.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    144,7 KB · Weergaven: 23
Die van mij veranderd ook van kleur bij te weinig licht (meer richting groen) en anders noem ik de mijne ook verkeerd en hoor ik ook graag wat t wel is:p
 
Deze is momenteel idd mintgroen, zo in de winkel gekocht afgelopen woensdag.
Alleen de pech dat de winkelier de naam kwijt was (normaal weet hij het altijd precies).

Ik ga zoeken en als ik wat anders vind laat ik het weten. Mochten anderen nog een idee hebben...altijd fijn!
 
Bovenaan