Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Topservice!!!!!

Kleine update is toch wel op z'n plaats.
Vorige week zaterdag ben ik aan de plak geweest met de koraaltjes die waren besteld door de meisjes ( Bas&Mark)
Deze stukjes kwamen uit Indonesia en de kleuren hiervan zijn werkelijk verbluffend.
Gisteren moest ik toevallig nog even in Wassenaar zijn ( dacht mijn vrouw) , en laat ik dan gelijk maar even een kijkje nemen bij beide heren.
Beide waren ze op 't idee gekomen om een flower tegen de onderkant van een overhang te plakken , dit ziet er werkelijk prachtig mooi uit en laten ze nou net nog zo'n mooie flower te koop hebben.....
Ik zij de gek heb dus de flower meegenomen en na een instructieplakcursus van Mark van ongeveer een uur wist ik hoe de flower te plakken.
Het "Bas&Mark superplak" cement werkt werkelijk mirakels goed , ik heb een pvc pijpje op maat afgezaagd zodat ik die tussen de bodem en de flower klem kon zetten . Daarna een balletje Bas&Mark superplak er tussen , en na een 10 min zat 't zaakje muurvast.
Bijgaand nog wat foto's , deze keer met een andere lens gemaakt zodat ik op deze manier wat van de diepte in de scape kan laten zien...
Grtz Jack
037.jpg 045.jpg

030.jpg 038.jpg
 
ziet er FANTASTISCH uit :cool:

Thanks! , hij gaat inderdaad lekker....
Bij de meeste koralen is er al behoorlijke groei te zien , vooral aan de voet van 't koraal.
De doopvont komt ook bij frutje en friemel vandaan

001.jpg 008.jpg 013.jpg

015.jpg 019.jpg
 
Bakje gaat lekker , ondertussen niet stil gezeten en heb ik samen met Mark en Bas een plan de campagne gemaakt voor de aankoop van vis.
Keizers komen er helaas niet meer in , toch heb ik nog steeds een voorkeur voor deze prachtige vissen maar helaas kunnen de meeste niet van buttons/acans ed afblijven.
Ik vind 't nl best wel vervelend als je s'avonds thuis komt en je mist in ene keer je totale veld met kostbare bam bams , rasta's en weet ik wat voor meer exotische namen...
De volgende vissen hebben mijn voorkeur:
Een schooltje rode anthiassen
Een koppel Diamantlipvisjes
Een koppel zwarte anemoonvisjes
Een koppel oranjestreep zandhappers
Een spitsnuitkoraalklimmer
Een Dokter Sohal....... xs
Nou... laat de reacties maar komen....:cool:
Wat er niet in komt...... een vervelend koraalklimmertje en nog vervelender geeL/paars baarsje MARK EN BAS!!!!!!


008.jpg 011.jpg

015.jpg 022.jpg
 
Hoezo mooi.....
Prachtige visjes geleverd meisjes!

013.jpg 036.jpg

020.jpg 024.jpg
 
Geen commentaar......:p 25-12 / 12-2
013.jpg 047.jpg

045.jpg 060.jpg
 
011.jpg 019.jpg

026.jpg 013.jpg
 
Prachtig stuk Millepora er bij mannen , en met de visjes komt het ook goed!!
.bedankt.

003.jpg 002.jpg 001.jpg
 
We zijn nu ruim 5 maanden verder en volgens mij gaat t redelijk goed met m'n bakje :eek:.
De groei zit er mirakels goed in en alle opstartprobleempjes zijn overwonnen ..... smooth sailing dus vanaf nu (hoop ik :) )

004.jpg 020.jpg

022.jpg 024.jpg

027.jpg
 
036.jpg 037.jpg 038.jpg

042.jpg 044.jpg
 
045.jpg 048.jpg 050.jpg

053.jpg 055.jpg
 
056.jpg 057.jpg 059.jpg

058.jpg 006.jpg
 
Goed bezig vriend! ziet er erg goed uit :eek:
 
Goed bezig vriend! ziet er erg goed uit :eek:

Thanks , ook namens Mark en Bas.....
Wilde toch nog even 2 foto's laten zien waar 6 weken tussen zit.....

026.jpg 037.jpg
 
Ziet er goed uit jack 👍🏻👍🏻👍🏻 ,foto van de groei is ook leuk , verschil duidelijk te zien op deze manier
 
Update na een maandje of 6/7
021.jpg 016.jpg

010.jpg 005.jpg
 
Alweer een behoorlijke tijd geleden ,
Wilde toch wat kiekjes er op zetten die ik niet vervelend vind :)

047.JPG 050.JPG

051.JPG 052.JPG

053.JPG 049.JPG

Grtz , Jack
 
Bovenaan