Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Lijst dagboeken, niet gelieerd aan een commerciële methode.

anthony28

Commercie-vrij...
Tussen al dit commercieel geweld, is hier voor wie wat verbreding wenst buiten de gebaande wegen, een topic met een opsomming van dagboeken van mensen die zich niet zo nodig onder "een methode" hoeven te scharen en meegaan in de daarbij behorende mantra's. Mensen niet een bepaald 'geloof' aanhangen maar die voor ieder te tackelen probleem gewoon zelf, op basis van het eigen gezonde verstand, de meest voor de hand liggende oplossing kiezen. Vaak ook nog voordeliger, en zo een "eigen" unieke methode ontwikkelen. Soms met oplossingen gevonden binnen de aquariumwereld, maar ook vaak daar buiten. Kortom de mensen die zich niet in de luren laten leggen met het eerste beste, door commercie ingegeven verhaal, waarvan vaak de onderbouwing bij nader in zien slechts flinterdun is of soms totaal ontbreekt.

Ik hoop op een mooie bundeling van dagboeken, vol met alternatieve oplossingen.

Ik zal het spits afbijten met een linkje naar mijn dagboek:

1000 liter zeewater in de hoek

Systeem draait sinds sept 2013
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie op het commercieel georiënteerde deel van dit forum, lijstjes verschijnen met opsommingen van dagboeken gelieerd aan de betreffende methode.
Tussen al dit commercieel geweld, is hier voor wie wat verbreding wenst buiten de gebaande wegen, een topic met een opsomming van dagboeken van mensen die zich niet zo nodig onder "een methode" hoeven te scharen en meegaan in de daarbij behorende mantra's. Mensen niet een bepaald 'geloof' aanhangen maar die voor ieder te tackelen probleem gewoon zelf, op basis van het eigen gezonde verstand, de meest voor de hand liggende oplossing kiezen. Vaak ook nog voordeliger, en zo een "eigen" unieke methode ontwikkelen. Soms met oplossingen gevonden binnen de aquariumwereld, maar ook vaak daar buiten. Kortom de mensen die zich niet in de luren laten leggen met het eerste beste, door commercie ingegeven verhaal, waarvan vaak de onderbouwing bij nader in zien slechts flinterdun is of soms totaal ontbreekt.

Ik hoop op een mooie bundeling van dagboeken, vol met alternatieve oplossingen.

Ik zal het spits afbijten met een linkje naar mijn dagboek:

1000 liter zeewater in de hoek
.
Systeem draait sinds sept 2013

Link zie ik wel staan in me citaat echter niet in beeld bij je bericht.
Jij ben inderdaad wel de spits afbijten met een aquarium wat totaal niet met een methode te koppelen is [emoji106]
 
Link zie ik wel staan in me citaat echter niet in beeld bij je bericht.
Jij ben inderdaad wel de spits afbijten met een aquarium wat totaal niet met een methode te koppelen is [emoji106]

Hier zonder probleem te openen. Ik heb het linkje een keer opnieuw geplaatst/geplakt. Zie je het nu wel?
 
Zeer spijtig dat personen die zeer veel kennis over onze hobby hebben niet meer zijn vertegenwoordigt op dit forum......
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan