Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gebruikers ervaring Giesemann Vervve

Martijn3376

ZeewaterForum lid
Ik was benieuwd of er al enige gebruikers ervaringen zijn met betrekking tot de Giesemann vervve ik heb inmiddels van iemand hier op het forum een berichtje gehad die had de zelfde problemen als mij lps en sps koralen verbleken de app heeft diverse problemen ( kunnen kinderziektes zijn omdat het vrij nieuw is ) maar evenals bij mij doen alleen de leder koralen het onder deze verlichting.

zijn er nog meer ervaringen of heeft iemand ze zo in kunnen stellen dat je er wel alles onder kan houden ?
 
Ik heb hem ook en bij mij werkt het perfect. Echter draait de vervve bij mij op maar 30%. Ik heb er twee op 120. Alles staat bij mij vol open. Niets verbleekt om eerlijk te zijn.

De software Is inderdaad ruk. Als je er twee hebt word het nog ingewikkelder

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
 
Ze zijn er niet echt mee bezig laten we het zo zeggen. Vergeleken met de hydra is een vergelijking met Windows 95 en Windows 10.

Reef company in België gebruikt ze veel. Zijn hele sps eiland is vervve

b63693f174a298a811dddbfb085c8f6b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Jep alleen heft de hydra 52 leda verdeelt in 4 pucks en de vervve er 56 in twee pucks. Het is denk ik net wat je wilt. Radion hydra pf vervves of een ander top merk Zullen om en om hetzelfde kosten .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Koralen verbleken ook bij mij (vooral plaatkoralen), ik vind het jammer dat GIESEMANN niet meer profielen voorstelt en raad geeft. Je vindt weinig op fora. Software hangt Sims, licht bleef al 2 keer langer branden en met hard reset /0 V/ komt het terug in orde. Is hier al een oplossing voor? Volgens mij had ik beter voor ai hd52 gekozen ivm delen gebruikers ervaringen. BRS was er vol lof over nochthans

Ik was benieuwd of er al enige gebruikers ervaringen zijn met betrekking tot de Giesemann vervve ik heb inmiddels van iemand hier op het forum een berichtje gehad die had de zelfde problemen als mij lps en sps koralen verbleken de app heeft diverse problemen ( kunnen kinderziektes zijn omdat het vrij nieuw is ) maar evenals bij mij doen alleen de leder koralen het onder deze verlichting.

zijn er nog meer ervaringen of heeft iemand ze zo in kunnen stellen dat je er wel alles onder kan houden ?
 
zijn er ondertussen al meer ervaringen met de vervve, twijfel tussen de twee keer een vervve of twee keer een 52hd op een bak van 120 bij 60 bij 60 gevuld met een gemengd rif
 
Bovenaan