Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Excuses: Ons zeeaquarium 28, april 2016 - vertraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

mefisto

Zeewateraquariaan anno 2003
De levering van Ons zeeaquarium 28 (april 2016) aan de drukker is vertraagd en zal plaatsvinden op zondag 15 mei.
De bezorging via Aboland vindt in de regel 2 à 3 weken later plaats.
De oorzaak is terug te voeren op persoonlijke omstandigheden van uw hoofdredacteur die in directe zin niets van doen hebben met Ons zeeaquarium.
De continuïteit is gewaarborgd.
Hopende op uw begrip.

Names de redactie,
Michel Dieleman
 

Bijlagen

  • cover oz28.jpg
    cover oz28.jpg
    35,3 KB · Weergaven: 84
Kan misschien niet beter de datum verschoven kunnen worden naar een week later. Ik zie namelijk altijd voorbij komen "excuses vertraagd"
 
Daarom opgezegd, altijd weer een smoes dat die vertraagd is.
maar nooit geen extra uitgave om het te compenseren!
 
We hoeven niets te compenseren, je mist namelijk niets.....een abonnement wordt afgesloten voor 4 nummers je krijgt dus waar je voor betaald.
We hebben liever ook geen vertraging maar is niet altijd te voorkomen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het laatste jaar is die nog nooit op tijd geweest!
en qua info word het zeer zeker, meer afgeraffeld.
ten opzichte van 2-3 jaar geleden.
 
Ik ben tevreden van het magazine . Zonde dat de levering een ramp is in belgie maar jah tzal overal wel iets zijn

ik ben weer eens benieuwd wanneer hij hier gaat verschijnen
 
Gisteren lag hij op de mat :)!

Gezeik allemaal over een weekje eerder of later...je krijgt hem toch:confused:


Sorry... een weekje eerder of later?? dit was de April editie.. volgens mij is het nu Juni. dat zijn 8 weekjes.

Het is een mooi kwalitatief blad. mooie foto's, mooie kwaliteit papier. vaak interessante onderwerpen. daarom blijven we nog even lid. maar sinds we lid zijn ( pas 2 jaar ofzo ) is toch echt bijna nooit op tijd geweest. das dan wel een beetje jammer
 
We hoeven niets te compenseren, je mist namelijk niets.....een abonnement wordt afgesloten voor 4 nummers je krijgt dus waar je voor betaald.
We hebben liever ook geen vertraging maar is niet altijd te voorkomen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik ben geen lid ofzo maar alleen al door deze gehaaide reactie merk ik al dat de klantgerichte service wel wat terrein kan winnen. Als je met je blad nooit (dit lees ik uit de onderstaande reactie) op tijd bent is een bonus uitgave gewoon een klantgerichte actie / service.

En ja je betaald voor 4 nummers ..

Als voorbeeld van een dienst Ik betaal ook voor internet en tv thuis .. mocht er een storing zijn (voor jullie betekend dat de bezorgdatum met 8 weken overschrijven) er ook compensatie zit in de abbonoments kosten .

Dus de reactie van nemo vind ik dan terecht en de jouwe onprofessioneel we hoeven niks / je mist namelijk niets!

Succes met je blad!
 
Dankjewel!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben geen lid ofzo ...

Waar maak je je dan druk om? Een hoop geblèr zonder recht van spreken. Het is de Donald Duck niet.

Toen de uitlevering wat verlaat werd heb ik eens contact gezocht met één van de mensen achter het blad. Ook zij vinden het vervelend, ze streven naar bezorging binnen de 1ste maand van het kwartaal. Maar het is en blijft werk van een paar gepassioneerde hobbyisten die zich uit de naad werken voor andere hobbyisten, zoals ikzelf. Dit doen ze naast hun reguliere baan, en privé-leven.

Ik ben abonnee sinds de eerste uitgave. De reden is heel simpel, ik ben de Duitse, Engelse, Franse en andere talen waarin veel informatie over deze hobby te halen valt niet machtig. Ik ben reuzeblij met een Nederlandstalig blad.
Ik kan er goed mee leven af en toe even iets langer te moeten wachten.

In hoop eerdaags ook eens invulling te kunnen geven aan de terugkerende oproep in het voorwoord tot het leveren van input en een eigen bijdrage.
 
Waar maak je je dan druk om? Een hoop geblèr zonder recht van spreken.
Dit is natuurlijk onzin. Iedereen mag hier een mening over hebben of je nu lid bent of niet.
Ik ben ook al jaren lid maar sinds die tijd is het blad inderdaad nog nooit op tijd geweest. Eerlijk gezegd let ik er ook niet op maar snap wel dat het vervelend is.
Dat het blad wat achteruit gaat ben ik het ook wel mee eens. De artikelen gaan jammer genoeg wat naar beneden in kwaliteit.
Waar dat aan ligt zou ik niet weten.
 
Waar maak je je dan druk om? Een hoop geblèr zonder recht van spreken. Het is de Donald Duck niet.

In hoop eerdaags ook eens invulling te kunnen geven aan de terugkerende oproep in het voorwoord tot het leveren van input en een eigen bijdrage.

Je laat je kennen, juist de mening van de buitenstander is neutraal. En jij naar wat ik lees, maar ook begrijp dat je het opneemt voor het blad waar je graag voor wil schrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan