Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wie weet de naam van mijn laatste aanwinst?

D

Davy

Guest
Ik zou het graag willen weten. Dus wie kan mij helpen...

Groeten,
Davy
 

Bijlagen

  • Identificatie Oortjes 1.jpg
    Identificatie Oortjes 1.jpg
    249,3 KB · Weergaven: 20
  • Identificatie Oortjes 2.jpg
    Identificatie Oortjes 2.jpg
    189,8 KB · Weergaven: 14
Dank je wel ArjenT!! :goed:

Ik ben er dan ook erg blij mee. Ik heb ook al veel positieve reacties gehad.
Maar het antwoord op de vraag hoe ze heten moest ik ze altijd schuldig blijven tot nu dan!

Groeten,
Davy
 
Hoi Davy

Houd er rekening mee dat deze soort veel licht benodigen willen zij hun prachtige kleuren behouden

Prachtige opnames trouwens :goed:
 
Hallo Peter,

Bedoel je hiermee dat ze alleen onder HQI kunnen of ook onder T5? Ik heb ze gezien toen ik bij Davy was en ik vond ze ook erg mooi. Heb zelf een bak van 130x50x50 met daarboven 4 x 54W T5).

Groeten,

Dick

Peter zei:
Hoi Davy

Houd er rekening mee dat deze soort veel licht benodigen willen zij hun prachtige kleuren behouden

Prachtige opnames trouwens :goed:
 
Hoi Dick

Mijn ervaringen met deze oren dateren uit een tijd met gewone TL verlichting, toen bleek ook dat deze oren onder deze omstandigheden lastig te houden waren.

Met de komst van HQI ging dit beduidend beter en dit zal ook onder moderne T5 verlichting kunnen, lijkt mij
 
Hoi Peter,

Bedankt voor je reactie. Nu moet ik zien dat ik een mooi stuk te pakken krijg.

Groeten,

Dick


Peter zei:
Hoi Dick

Mijn ervaringen met deze oren dateren uit een tijd met gewone TL verlichting, toen bleek ook dat deze oren onder deze omstandigheden lastig te houden waren.

Met de komst van HQI ging dit beduidend beter en dit zal ook onder moderne T5 verlichting kunnen, lijkt mij
 
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!:goed:
Het is altijd leuk om te weten dat het bij mede-aquarianen in de smaak valt.:)
De steen staat op een mooie plek waar ze voldoende licht krijgen.
Ze staan dan ook goed uit en behouden hun kleur!

Groeten,
Davy
 
Bovenaan