Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

film van aquarium

Bedankt voor de complimenten Laurens en Ger, maar de credits voor het filmpje gaan naar Martin die heeft het gefilmd.

Grt. Mark.
 
Zeer mooie opnames:goed:
ik zou wel eens een lesje willen leren filmen. Ik heb er geen verstand vanweet-het-niet
Gr. Erik
 
lol dank....

wel, het einde is niet goed afgemonteerd en de bak moet nog wat 'toonbaarder' worden. Lat but not least moet het filmen nog wel wat strakker maar daar heb ik momenteel niet zoveel tijd voor.

@Doompie: Ik weet niet zeker wat je met converter bedoelt om ik verschillende omzettingen doe, mijn workflow is:
Canon 5D MKII -> CineformHD (digital master feitelijk) -> NLE (Sony Vegas platinum) -> In dit geval Sony AVC maar dat kan ook anders natuurlijk.
 
Dat is een indrukwekkend visbestand zeg. Hoeveel vissen op hoeveel liter inhoud is dat wel niet? En de (dwerg)keizers hoe houden die zich t.o.v. de koralen?

Grt. Mark.
 
Thanks allemaal,

@ Mark: zie mijn dagboek voor het complete visbestand (andere login, zelfde persoon), totale inhoud van de bak is ongeveer 1000 liter.

http://www.zeewaterforum.info/forums/showpost.php?p=598118&postcount=285

Vissen blijven redelijk van het koraal af, ik heb zelfs wat poliep expansie action. Tot nu toe is er alleen 1 softkoraal gesloopt, zelfs de doopvont wordt met rust gelaten.

Gr,
Jochem
 
HAHAHAHHAHAHAHA
in het eerste bericht (2005)
was youtube nog helemaal niet bekend
onmogelijk voor te stellen toch;)
 
hier weer eens een filmpje van de roggen 1 jaar oud met 5 picasodokters

 
Bovenaan