Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

film van aquarium

Mefisto zei:
Aan welke voorwaarden dient het filmpje te voldoen, met name de extensie? maar ook welke resulotie wordt max geaccepteerd?
Heb dit ook nergens kunnen vinden. Mijn testfilmpje was in iedergeval 45Mb met een resolutie van 640x480. Ik heb echter wel het idee dat het op de server nog omgezet wordt.
 
Er stond vermeld dat het filmpje max. 100 MB mocht zijn en de meest gangbare extensies worden geaccepteerd (dus mpg, mpeg, wmv, avi). De mijne was een avi-filmpje en ik denk ook dat het wordt omgezet. Het duurt na het uploaden nog enige tijd voordat je bericht krijgt dat het gereed is.

Joop
 
Hallo Tanne,

Ik wilde je film bekijken maar de pagina is niet beschikbaar. Verkeerde link misschien?

Groeten,

Dick
Tanne zei:
Leuk idee, filmpje geeft toch vaak een wat realistischer beeld dan foto's. Hier een filmpje dat HILL voor mij gemaakt (en ge-edit) heeft!
 
aquadicki zei:
Hallo Tanne,

Ik wilde je film bekijken maar de pagina is niet beschikbaar. Verkeerde link misschien?

Groeten,

Dick
Net getest, maar werkt gewoon. Probeer 't anders nog eens. Ik neem aan dat je de nieuwste mediaplayer hebt?
 
Hallo Tanne,

Heb het nu i.p.v. op het werk thuis geprobeerd en daar ging het perfect. Zal op het werk wel een netwerkbeveiliging actief zijn. Het is een mooie film en van een hele mooie bak. Compliment.

Groeten,

Dick
 
Prachtig initiatief en leuke filmpjes! :)


Het valt mij wel op wat de populairste vis is bij allen:
Kies maar uit (altijd prijs!...):

1) gele zeilvin..... of

2) gele zeilvin..... of als laatste

3) gele zeilvin
 
lumae... mooi opgezet filmpje zo met die overlopende filmpjes. Geeft alweer iets meer leven aan zon filmpje. En uiteraard mooie bak en dat zonder gelezeilvin hahahaha

groeten rob
 
Tanne zei:
Net getest, maar werkt gewoon. Probeer 't anders nog eens. Ik neem aan dat je de nieuwste mediaplayer hebt?
Beste Tanne,

Prachtig film van jouw aquarium, maar haal in godsnaam die rampetampmuziek eruit :confused:

Ik dacht dat een aquarium voor de ontspanning zou zijn :D

Heb ik zo'n vreemde smaak ?

Groetjes,
Stefan
 
dit zou nou op deze pagina moeten staan en niet op een chineese :confused: dus beheerders ga er eens aan werken zodat we hier een bioscoop krijgen gr joost
 
LoL

Dat was de eerste met (onbedoeld) geluid. Welliswaar As the world
Turns, maar toch. Zou leuk zijn als er ook ff verteld werd waar we
naar kijken. ;-) OF DURVEN JULLIE DAT NIET! LoL

Raar he, je eigen stem terughoren.
 
echt prachtige bakken allemaal en tim die vis in jou bak de lichtblauwe met donkder blauwe verticale strepen welke naam heeft deze pracht vis?



danny
 
Bovenaan