Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ons Zeeaquarium december 2015

dp_dropout

ZeewaterForum lid
Ik weet niet in hoeverre het iets uithaalt om het hier te posten, maar ik heb een serieus eigenaardige levering gekregen deze ochtend:
De nieuwste editie zat zomaar even 5x in mijn brievenbus, 1x onder mijn eigen abonneenummer en adres en daarnaast 4x aan mij geadresseerd, maar onder abonneenummers die mij onbekend zijn.
Ik heb een bericht aan abonnementenland gelaten, maar ik dacht het hier ook te vermelden. Misschien zijn er nu 4 mensen die geen exemplaar krijgen?
 
Bedankt voor de melding,

Geef mij even per mail de abonnementsnummers en je adres gegevens dan vraag ik het ook na bij Aboland.
Bedankt voor de melding. (vind overigens dat het wel erg laat bezorgt wordt bij jouw......)
 
Zijn sowieso al erg laat met de uitgaven.
vorige keer ongeveer een maand en nu 2 maanden echt belachelijk.


Ook de uitwerking word iedere keer minder..
 
Hier kwam hij vorige week binnen. Mooi promo pagina voor Vivarium.... Wat al lang en breed voorbij was :confused:
Blijft wel leuk om te lezen!
 
Nr 26 was iets wat vertraagd volgens mij en nr 27 verwacht ik eigenlijk deze maand...of heb ik die nu al gemist???
 
Nee, het februari nummer gaat deze week naar de drukker en wordt eind februari bezorgd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Om mij heen hoor ik weleens vaker dat er mensen zijn die de uitwerking of inhoud wat minder vinden, maar daarom is het juist zo geweldig dat Ons Aquarium ook de mogelijkheid geeft voor een eigen inbreng. Mis je iets of zou je graag een onderwerp zien worden geplaatst, dan zou ik zeggen 'schrijf zelf iets' wanneer daar tijd en gelegenheid voor het is. Ik heb zowel het schrijven, als het uitdiepen/uitzoeken van bepaalde onderwerpen als het eigen geschrevene terugzien in het blad als erg leuk ervaren.

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
 
Misschien is het ook een optie om in dit forumonderdeel aan te geven wat er dan mogelijk gemist wordt (Jan, Michel?)? Er zijn altijd wel mensen die zich in een of meerdere onderwerpen willen verdiepen door wat onderzoek te verrichten of door uit eigen ervaringen te putten en daar dan vervolgens ook iets over willen schrijven denk ik.
 
Bovenaan