Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Post's Reefer XL 525

Zo dat is alweer een paar maandjes geleden sinds de laatste update! Hier weer een nieuwe video, vanmiddag gemaakt :)



En voor beeldmateriaal heb ik een Instagram pagina ingericht: https://www.instagram.com/antonp0st/

Maar ook maar even twee overzichtsfoto's!



 
Prachtig anton 👍
 
Netjes Anton,

Ik zie dat je slechts 1 pomp hebt draaien in je bak, de gyre 150 (250).
Kan je iets vertellen over de instellingen aub ?

Mvg
 
Prachtig anton 👍

Dankje Jos!

Netjes Anton,

Ik zie dat je slechts 1 pomp hebt draaien in je bak, de gyre 150 (250).
Kan je iets vertellen over de instellingen aub ?

Mvg

Dat klopt inderdaad, het is nog het oude type dus de 150. Ik draai 'm op Pulse mode en dan op 70% ongeveer, 80% als hij wat langer hangt en 60% als hij net schoongemaakt is. Dat is voldoende voor de hele bak, incl. locline op de opvoer (8000L/u)

Prachtig anton.

Groetjes wesley

Thanks Wesley!
 
Heel mooi weer Anton, ik zag in jouw filmpje ook een koffervisje voorbij komen :confused: blijft deze goed van je lagere dieren af :confused:
 
Ziet er zeer mooi uit.
heb hier de mini reefer staan ik hoop dat hij er over een tijd ook zo bij mag staan:p
 
1 van de meest schilderachtige bakken van het forum, als je 't mij vraagt.
 

Mooie bak [emoji1360]

Dankjulliewel!

Heel mooi weer Anton, ik zag in jouw filmpje ook een koffervisje voorbij komen :confused: blijft deze goed van je lagere dieren af :confused:

Thanks Alex! Jazeker ik heb 'm sinds half december en hij eet voorlopig nog niet van koralen, even afwachten natuurlijk. Hij is verder gek op mysis/krill maar eet ook zeer goed van Masstick (nieuw voer van Easyreefs)

Ziet er zeer mooi uit.
heb hier de mini reefer staan ik hoop dat hij er over een tijd ook zo bij mag staan:p

De 170? Ook een erg mooie bak!

1 van de meest schilderachtige bakken van het forum, als je 't mij vraagt.

Dat is een mooi comliment, dankjewel!
 
Het ziet er prachtig uit. Heel mooi. Vraagje; kun je me vertellen waar je de plastic 'dragertjes' vandaan hebt die je afdeknet ondersteunen?
 
Ik heb zelf ook een reefer 525xl, ik hoop dat die op een dag net zo mooi mag worden! Knappe bak zeg, proficiat[emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Het ziet er prachtig uit. Heel mooi. Vraagje; kun je me vertellen waar je de plastic 'dragertjes' vandaan hebt die je afdeknet ondersteunen?

Dankjewel! Ja natuurlijk, die komen hier vandaan: http://www.ebay.nl/itm/4pcs-arcylic...hash=item2373873215:m:m5lYG2wjJEMgIlSvfAcf6sQ en dan de 12mm variant :)

Mooi aquarium hoor , ook leuke filmpjes 👍🏻👍🏻

Dankjewel Frank! Doe mijn best :)

Ik heb zelf ook een reefer 525xl, ik hoop dat die op een dag net zo mooi mag worden! Knappe bak zeg, proficiat[emoji6]

Mooie bakken zijn het he! Gaat vast lukken, beetje inspiratie af en toe is wel handig. Ik vind zelf het lastigste om de scape mooi en luchtig te maken, dat is uiteindelijk bij mij gelukt na een jaar :)
 
Bovenaan