Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rimless Reef

Sooo heb je deze bij Twan vandaan? Schitterend stuk

FB_IMG_1475849932598.jpg
Had deze besteld bij antwan , maar bij de jong is er wat verkeerd gegaan , kreeg die andere ook mooi 😃
 
Dat ie een mooi stuk Jos, wanneer ga je stekken [emoji12]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heel mooi Jos!! Die geel met blauwe punten is idd lastig op deze kleur te houden maar hoe dan ook schitterende stukken en bak!
 
Heel mooi Jos!! Die geel met blauwe punten is idd lastig op deze kleur te houden maar hoe dan ook schitterende stukken en bak!

Dank je hoop dat het lukt om hem op kleur tehouden
 
Hey Jos

Goeiemorgen man! Voeg jij voorgeschreven 5ml/100l/per week toen van die Coral System? Bij mij gaan de stylopora's en de Caliendrum namelijk niet naar wens, ik probeer e.e.a uit te sluiten.

Hier 670 liter systeem
Waarvan ik per onderdeel 4ml per dag (smorgens 2 en savond's 2 m) toevoeg.. komt uit op 7x4ml is 28 ml per week per vloeistof.
Dan zit ik ogen onder voorgeschreven hoeveelheid van 2ml 6 (00)x 5ml /per week =30ml per week wat voorgeschreven staat

Heb jij ook dingen opgemerkt?

Groetjes robin
 
Mijn triton test met kz1234Screenshot_20161122-123748.jpgScreenshot_20161122-123802.jpgScreenshot_20161122-123813.jpg
 
Dag Jos,

Klopt het dat jou aquarium inclusief sump op 335 liter komt?


Gr,
Yves
 
Leek me groter te zijn, komt vast door je scape die het ruimer doet lijken.
Dat is de kunst van een goede scape.

Als ik het goed uitgerekend heb wel
 
Leek me groter te zijn, komt vast door je scape die het ruimer doet lijken.
Dat is de kunst van een goede scape.

Klop die maakt de bak lang . Bak is 130x55x50wh en in de sump heb ik 60 liter en dan -20% voor steen ect
 
Mooie waardes Jos. Dat zit wel goed 👍👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Bovenaan