Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

D@A's reef adventure

Nog ff een vraagje in je dagboek. Onze bakken zijn qua afmetingen redelijk hetzelfde. Ik las dat jij naast de macspect gyre ook nog een tunze mee laat draaien. Had jij aan de maxspect niet genoeg of heb je er een andere reden voor ?
 
Nog ff een vraagje in je dagboek. Onze bakken zijn qua afmetingen redelijk hetzelfde. Ik las dat jij naast de macspect gyre ook nog een tunze mee laat draaien. Had jij aan de maxspect niet genoeg of heb je er een andere reden voor ?
Dit ligt puur aan mn opbouw. De maxspect zit aan de linkerkant van de bak. De hoogste punten van het rif zitten meer naar achter, ter hoogte van de overloop. Om hier ook genoeg stroming te krijgen (incl achter t rif), zit er een extra pomp in)

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Zeer mooie opbouw van je aquarium...ziet er erg goed uit !
Een mooie voorbeeld voor mij als bijna startende zee aquariaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Mooi Dennis nu is mijn weekeinde weer goed Gr jaap
Thanks Jaap. Magische water uit Rijswijk [emoji12]
Zeer mooie opbouw van je aquarium...ziet er erg goed uit !
Een mooie voorbeeld voor mij als bijna startende zee aquariaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Dank je. Is een erg verslavende hobby. Veel succes met plannen en opstarten

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Thnx ...
Planning en bestelling is al afgerond...het is nu nog wachten op de levering van de aquarium...nog 6 weken☺..

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Geeezzzz, wat een kleuren, zeker lekker aan het shoppen geweest :)

Staat er mooi bij, Dennis!

groet
Adri
 
Geeezzzz, wat een kleuren, zeker lekker aan het shoppen geweest :)

Staat er mooi bij, Dennis!

groet
Adri
[emoji23] [emoji23] klopt adrie. Ik geef ieder koraaltje een ander kleurtje elke keer.
Zonder gekkigheid, galaxy S6 kun je vrij realistisch instellen. Echt fijne telefoon. Ik bewerk het niet zoals je weet [emoji4]
Ziet er weer super uit Dennis [emoji106]🏻
Thanks Thijs.


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Bovenaan