Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

D@A's reef adventure

En ook into de duiksport. Alhoewel t bij mij bij vakanties blijft [emoji1]

Wij duiken eigenlijk over het algemeen ook alleen nog maar op vakantie hoor.
Meestal 1x per jaar, dit jaar geluk, ben al twee weken op Bonaire wezen duiken
volgende maand ff een weekje naar Marsa Alam in Egypte met 28 andere duikers.
 
Wij duiken eigenlijk over het algemeen ook alleen nog maar op vakantie hoor.
Meestal 1x per jaar, dit jaar geluk, ben al twee weken op Bonaire wezen duiken
volgende maand ff een weekje naar Marsa Alam in Egypte met 28 andere duikers.
Marsa alam is heel gaaf. Durf je dit nu wel aan met de situatie in Egypte? Wij zijn 3 jaar terug in marsa geweest bij bryka bay. Echt super. Afgelopen jaar in de malediven geweest. Dat was toch echt wel t mooiste wat ik heb gezien, iig kwa vissen. Veel mantas, haaien ect.... koralen vind ik dan toch weer mooier in indonesie, maar zo heeft iedere plek wel iets toch ;)
 
Gaaf! Ik ben in sharm el sheikh wezen duiken, was echt super mooi! Mooier dan mijn ervaringen in Aruba/Curaçao. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Indonesië en dan hopelijk ook weer eens duiken :)
Raja ampat ligt daar ook in de buurt.....
Is wel erg prijzig [emoji6]
 
Ben ik ook geweest drie jaar geleden volgends mij in Braka Bay.

Het valt wel mee in Egypte, je moet momenteel alleen niet in Sharm el Sheikh zijn.

groet
Adri



Marsa alam is heel gaaf. Durf je dit nu wel aan met de situatie in Egypte? Wij zijn 3 jaar terug in marsa geweest bij bryka bay. Echt super. Afgelopen jaar in de malediven geweest. Dat was toch echt wel t mooiste wat ik heb gezien, iig kwa vissen. Veel mantas, haaien ect.... koralen vind ik dan toch weer mooier in indonesie, maar zo heeft iedere plek wel iets toch ;)
 
Ben ik ook geweest drie jaar geleden volgends mij in Braka Bay.

Het valt wel mee in Egypte, je moet momenteel alleen niet in Sharm el Sheikh zijn.

groet
Adri
Ok super. Wij waren ook in braka bay. Ik had t verkeerd getypt. Leuke baai met twee kanten koraal. Alleen de eerste 10 meter is bijna compleet weg door die russen. Gelukkig kunnen ze niet zover zwemmen [emoji6]
 
Paar fotos. De bak gaat lekker. Moet de ventilator ook prima op temp te houden. Koeler is deze zomer maar op 1 dag aangeweest. <br />
cf59b7310d0f26dc1827a13239d864f4.jpg
<br />
bf7264e75e348c8f202fb00987dc82dd.jpg
<br />
38b421c492db0f04ef8ccc55899f7e32.jpg
<br />
efe1f3f1702857954ccc800ebceb0c69.jpg
<br />
622cda3823beefa1b3bb09d8f7665415.jpg
 
Prachtige foto's weer Dennis. Ik krijg zulke scherpe foto's maar niet voor elkaar. Maar je hebt een schitterende bak!

Gr Thijs
 
Prachtige foto's weer Dennis. Ik krijg zulke scherpe foto's maar niet voor elkaar. Maar je hebt een schitterende bak!

Gr Thijs
Hoi Thijs
Tx
Ik maak ze met de samsung S6. Gaat best makkelijk. De auto focus werkt best goed op deze telefoon. Ook geeft hij de kleuren realistisch weer. Met de spiegelreflex krijg ik de kleuren niet realistisch
 
Ziet er super uit hoor. Ik maak ze vooral met de iPhone maar die heeft toch een mindere camera dan Samsung
 
En ook into de duiksport. Alhoewel t bij mij bij vakanties blijft [emoji1]
Hmmmm... jaloers, moet ik misschien ook maar bij een vereniging gaan....
Het probleem is dat ik nogal impulsief bent met dat soort dingen.. en mezelf niet wilt vastbinden aan tijden en data.
 
Paar fotos. De bak gaat lekker. Moet de ventilator ook prima op temp te houden. Koeler is deze zomer maar op 1 dag aangeweest. <br />
cf59b7310d0f26dc1827a13239d864f4.jpg
<br />
bf7264e75e348c8f202fb00987dc82dd.jpg
<br />
38b421c492db0f04ef8ccc55899f7e32.jpg
<br />
efe1f3f1702857954ccc800ebceb0c69.jpg
<br />
622cda3823beefa1b3bb09d8f7665415.jpg
Dat heet ecologisch aquariumhouden.
Je heb het wel als backup, maar je zorg dat het niet continu energie staat te verslurpen.
 
foto eind juni dit jaar
e1f318687a9b0e0e8c2b2cb1e64e3c4e.jpg

foto nu
7468742977311daee2db36e2cffacd1d.jpg


tricolor heeft mooie voetjes gemaakt [emoji1]
 
Haha.

Maar je kleuren zijn serieus veel intenser op de laatste foto.
Zowel de groene in het midden als de hystrix.

Enig idee waar dit aan te wijten is?
We zijn in april overgestapt op ati hybrid. Daarna is t allemaal veel harder gaan groeien en langzaam beter gaan kleuren
 
Bovenaan