Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Yves’ bakje

Jawel,
zie groeipunten op koralen die er voordien nooit waren en koralen die onder de pulzars veel donkerder waren geworden, lichten weer op.
Ben zeer tevreden van mijn overstap.
 
Sta er top bij yves
 
Schitterend Yves
Ik ben echt vet jaloers op die granulosa/loripes van je. Groeit ie goed bij jouw?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Bak ziet er weer top uit Yves! Wat een verschil :)
 
Prachtig om te zien.
Je doet echt je best Yves
Thanx man. Bakje begint op kruissnelheid te geraken.

Sta er top bij yves
Thx Jos.
Wanneer krijgen we nog eens een uitgebreide fotoshoot van jou te zien?
Hoe staat het met al die top dieren?

Schitterend Yves
Ik ben echt vet jaloers op die granulosa/loripes van je. Groeit ie goed bij jouw?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Thx Dennis.
Hij doet het, zoals alle koralen trouwens, erg goed de laatste tijd.
Wel hout vast houden dat we geen volgende tegenslagen krijgen.

Prachtige foto's van een prachtig aquarium!
Thanx man.

Bak ziet er weer top uit Yves! Wat een verschil :)
Dank je Jon.
Mag zeker niet klagen de laatste tijd.
Het enige dat me stoort is die kl*te dictyota alg.
Wekelijks die rot alg plukken, begint ook op mijn systeem te werken.
Hoe staat het bij jou? Wanneer krijgen we een update?
 
Kom nog maar heb me dino's weer terug , eerst maar de boel op de rit krijgen . Komt wel weer goed 😃
 
We hebben allemaal wel met iets te kampen, lijkt me.
Kom nog maar heb me dino's weer terug , eerst maar de boel op de rit krijgen . Komt wel weer goed 😃
 
Idd Yves met geduld en goede zorg komen we weer aardig opweg 👍🏻
 
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is. Desondanks kun je erna wel van genieten :)

hier gaat alles goed hoor. Heb in de vakantie last gehad van barium. Ben daardoor 2 stukken kwijtgeraakt helaas. Het verbruik is nu hoger dan ervoor, dus alles groeit weer lekker door! Binnenkort weer een update. Ik zit eigenlijk niet veel meer op het forum.soms nog even genieten van een aantal bakken hier.... 👍
 
Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is. Desondanks kun je erna wel van genieten :)

hier gaat alles goed hoor. Heb in de vakantie last gehad van barium. Ben daardoor 2 stukken kwijtgeraakt helaas. Het verbruik is nu hoger dan ervoor, dus alles groeit weer lekker door! Binnenkort weer een update. Ik zit eigenlijk niet veel meer op het forum.soms nog even genieten van een aantal bakken hier.... 👍
Heb de indruk dat er vele wegtrekken of minder actief zijn tegenwoordig. Toch spijtig!
Maar top dat je toch nog eens af en toe tevoorschijn komt:p
 
Wow mooi Yves!
Bak staat er prachtig bij! :eek:
 
Wow mooi Yves!
Bak staat er prachtig bij! :eek:

Thanx makker!
Mag inderdaad niet klagen de laatste tijd.
Nu komt natuurlijk het moeilijkste: alles stabiel houden en niet te laks worden.
En natuurlijk nog een paar prachtstukken scoren ;)
 
Staat er allemaal mooi bij [emoji1360]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thx Shane,

en trouwens prachtige fotoshoots op flickr 👌
 
Bovenaan