Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

*** Sendero's Reef ***

Super! Ik heb mijn bak nog maar het was te vol en te weinig stroming. Vorige week alles schoongemaakt en koraal weggegooid/weggegeven. Ik heb nu nog maar een stuk of 10 koralen maar het is weer lekker schoon met een nieuwe scape. Eerst op vakantie daarna weer wat speciaaltjes scoren :)

Hey Bas, bedankt! Gebruik sinds kort component 1, 2 en 3 van Aquaforest that's all :) Heb jij je bak nog?

Groet, Sander
 
Dank jullie wel! Deze foto's zijn al wat ouder ondertussen ben ik op vakantie geweest naar de Seychellen en voor mijn vakantie ben ik BB gaan draaien, tevens heb ik wat koralen verkocht. Wil mij weer meer gaan richten op speciale sps en Chalice koralen etc...

Hier een kleine impressie van de prachtige Seychellen :)DSC02242.jpgDSC02522.jpgDSC02577.jpgDSC02192.jpgDSC02272.jpgDSC02288.jpgDSC02417.jpgDSC02310.jpgDSC02425.jpg
 
Mooie bak, prachtige visjes, fijne vakantie en goede back-up...
Als alles zo goed geregeld is, zal die Triton test toch ook wel goed moeten uitvallen, niet?

Zag op Facebook dat je een mooie lamp besteld hebt. Is die er al (bijna)?
 
Mooie bak, prachtige visjes, fijne vakantie en goede back-up...
Als alles zo goed geregeld is, zal die Triton test toch ook wel goed moeten uitvallen, niet?

Zag op Facebook dat je een mooie lamp besteld hebt. Is die er al (bijna)?

Hey Erbe! ik hoop dat de Triton test goed uitvalt :) Op de Gemini moet ik sowieso een maand wachten i.v.m. nieuwe Giesemann modellen en Productie. Als het goed is sta ik wel ergens bovenaan op de lijst (eerst zien dan geloven) :LOL::giggle: .

Hoe gaat het met jouw bak?

Groeten, Sander
 
Hey Erbe! ik hoop dat de Triton test goed uitvalt :) Op de Gemini moet ik sowieso een maand wachten i.v.m. nieuwe Giesemann modellen en Productie. Als het goed is sta ik wel ergens bovenaan op de lijst (eerst zien dan geloven) :LOL::giggle: .

Hoe gaat het met jouw bak?

Groeten, Sander

Nog een beetje geduld dan. Wel een mooi ding die Gemini, qua design, lay-out en prijs. Triple bonus! Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.

Hier gaat het verder ook top hoor!
Alles groeit hard. Helaas betekend dat ook werk aan de winkel...
Laatst die mega stylo verkocht. Wat bleek die verbruikte ongeveer een kwart van de toegevoegde carbonaat en calcium. Een grove 100 dH per dag.
Vlak daarna ben ik overgestapt van foodgrade balling zouten naar Carbocalcium van Tropic Marin. Al met al ben ik nu ruim twee weken dagelijks mijn KH aan het meten om weer het juiste evenwicht te vinden. Verder aan de bak niks af te zien, komt vast door die top afschuimer... ;)

Dus, ja, gaat prima. Als ik straks weer het evenwicht heb bereikt, zal ik ook maar weer eens een ICP testje de deur uit doen.
 
Bovenaan