Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Acan Rainbow?

ik zie zoveel kleuren ;) lijkt er wel op zonder er de kennis van te hebben mooi stuk hoor
 
Rainbow is gewoon een naam die men er aan geeft omwille de vele verschillende kleuren maar is geen echte naam voor herkenning van een koraal, net als bij scolymia's zeggen ze vaak warpaint of bleeding apple, het is gewoon een variant met een andere kleur, maar daar entegen laat ik maar zeggen dat je een rainbow hebt.

gr. Marcel
 
Ok, thx

69 eu voor het koraal was.toch niet te veel


Nee, idd niet teveel, normaal voor een 10 koppig stukje al gauw 30 euro.

gr. Marcel
 
Hij is in ieder geval niet verkocht als "Rainbow" want dan was dit stuk zo'n 150 tot 200 euro worden.

Raibow is echt gewoon onzin en een term om meer geld te krijgen voor een koraal.

Je moet iets kopen omdat je het mooi vind, rainbow, of bruin of whatever, niet omdat iemand de dingen verkoopt als rainbow.
 
Hij is in ieder geval niet verkocht als "Rainbow" want dan was dit stuk zo'n 150 tot 200 euro worden.

Raibow is echt gewoon onzin en een term om meer geld te krijgen voor een koraal.

Je moet iets kopen omdat je het mooi vind, rainbow, of bruin of whatever, niet omdat iemand de dingen verkoopt als rainbow.


Hij werd idd niet verkocht als rainbow, maar vond hel wel heel mooi.
Hij was niet geprijst en heb het gevraagd. Leek me niet duur.
Zocht zeker,geen rainbow of andere, zocht iets moois.

grtz
 
Bovenaan