Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dierendatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook nergens last van
 
Heb ik ook last van gehad vandaag. Ff mijn ad-muncher aangepast en alles is weer tot rust gekomen :( Wel jammer van zo'n pop-up.
 
Ik heb samen met een bevriende IT'er die database even onder handen genomen.

Hij had er ook last van met zowel FF, mozzilla, opera als IE.
Altijd alleen de eerste keer als je er op komt. Het plaatst een coockie.
Er worden zo'n 6 coockies geplaatst. 1 van een extern iets, maar heeft niets te maken met de pop-up, en een van de zeewaterforum-coockies is de bepalende factor of de pop-up wel of niet komt.

De coockieplaatser (die normaal in de header hoort) hebben we niet kunnen vinden. We hebben dus ook (nog) niet kunnen achterhalen wie of wat die pop-up zet.
Wel lijkt het om een extern iets te gaan.

Als ik heb gevonden waar het zit, laat ik het wel weten.

Groeten,
Patrick

PS.
Dit is geen commentaar op de database / zeewaterforum. Het viel me gewoon op en ik ben dan nogal nieuwsgierig hoe ze dat doen :)
 
Peter zei:
Hoi Wendy

Op deze foto bijvoorbeeld, is een Pachyclavularia violacea te zien.

Weet je zeker dat jij het zelfde koraal hebt ?
he peter

ik weet nu 100% zeker dat deze het is.............

kus wendy
 
wendyvanduyn zei:
he peter

ik weet nu 100% zeker dat deze het is.............

kus wendy
Mooi zo Wendy

Nu nog een perfecte foto van het koraal maken

Stroming uitzetten en de camera op een statief zetten en.......ben benieuwd wat het geworden is :D
 
Patrick_NL zei:
Ik heb samen met een bevriende IT'er die database even onder handen genomen.

Hij had er ook last van met zowel FF, mozzilla, opera als IE.
Altijd alleen de eerste keer als je er op komt. Het plaatst een coockie.
Er worden zo'n 6 coockies geplaatst. 1 van een extern iets, maar heeft niets te maken met de pop-up, en een van de zeewaterforum-coockies is de bepalende factor of de pop-up wel of niet komt.

De coockieplaatser (die normaal in de header hoort) hebben we niet kunnen vinden. We hebben dus ook (nog) niet kunnen achterhalen wie of wat die pop-up zet.
Wel lijkt het om een extern iets te gaan.

Als ik heb gevonden waar het zit, laat ik het wel weten.

Groeten,
Patrick

PS.
Dit is geen commentaar op de database / zeewaterforum. Het viel me gewoon op en ik ben dan nogal nieuwsgierig hoe ze dat doen :)
Kan het wel uitleggen, er wordt een stukje javascript geimporteerd door het tellertje, die javascript is sinds kort zo aangepast dat het een popup genereerd, met javascipt kun je cookies uitlezen...
 
Kan zelf ook een teller maken hoor :D zit ook een teller ingebouwd, maar vond de statistieken van die nedstat wel handig.
Ik heb de teller weggehaald...
 
huh??? en dat heb je niet bij andere sites??? ik heb die teller weggehaald, ik heb er zelf geen popup ingestopt, dus snap niet waar die dan vandaan moet komen...
 
Ik had er last van, cookies verwijderd en ad-muncher laten draaien.
Toch blijft er bij ons forum een pop-up tevoorschijn komen.

Hij kwam als eerste terug bij ons forum. Nou, zal wel goedkomen, het is alleen uiterst irritant. Kga nog wel even snuffelen.
 
Wat ik vreemd vind, is dat sommigen wel en anderen geen pop-up te zien krijgen.
 
Behoorlijk irritant, steeds die lompe Bo op je scherm :S
 
Ik heb er een "http-analizer" op losgelaten maar kan niets vinden wat dit zou kunnen veroorzaken en kan het ook niet reproduceren hier. Tis mij een raadsel!
 
Dat zou idd mogelijk zijn dat reeds bestaande cookies de popup nog doorgeven, echter dat strookt weer niet met de bevindingen van mrbojangles die aangeeft zijn cookies gewist te hebben.

Dennis zei:
Ik heb er een "http-analizer" op losgelaten maar kan niets vinden wat dit zou kunnen veroorzaken en kan het ook niet reproduceren hier. Tis mij een raadsel!
 
Gestoord wordt ik er van. Elke keer als ik het forum open krijg ik een blanco pop-up te zien. Als hij dan refreshed, om het chat gebeuren te updaten, dan verschijnt er meestal een nieuwe.

Ik ga eens op onderzoek uit :p
 
Gezien het feit dat het niet bij iedereen op komt dagen, moet het m.i. (ben leek) aan bepaalde pc 's cq instellingen liggen.
Zelf heb ik op mijn website (sinds een aantal jaren) een aantal Nedstaat tellers zitten, nog nooit geen klacht gehad over Pop Ups.

Het zou kunnen dat nieuw aangevraagde tellers wel pop up's in "huis" hebben.

Ik moet het eerste pop up venster in dit forum en of chatbox nog tegenkomen, ook krijg ik geen meldingen dat er een pop up werd tegengehouden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan