Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dierendatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou nou petje af hoor
wat is dit onzetend gaaf

Gr Hunter
 
:goed: EINDELIJK !!!:goed:



dit zal een succes worden !
 
Dennis, die database is echt geweldig, proficiat aan al die hier zoveel werk hebben in gestoken.

Het is voor iedere beginner en gevorderde nu veel gemakkelijker om info te vinden.

Dit verdient een staande ovasie nogmaals proficiat.

mvg koen
 
Prachtig & praktisch !!

Het zal inderdaad een veel geraadpleegd instrument worden!!

Dikke proficiat !!

Karl
 
Een duidelijke en overzichtelijke database. Eentje die zich werkelijk onderscheidt van wat er allemaal verder op het net te vinden is. Wanneer deze database verder is aangevuld zal het voor vele mensen een zeer goede hulp zijn bij de aanschaf van nieuwe dieren. Het zal hopelijk ook veel dierenleed kunnen voorkomen.

Met veel respect, Cees
 
Kan degene die de bidsprinkhaan heeft geupload mij misschien even een pb sturen :)

bvb dank.
 
Ziet er goed uit.
Dit is handig voor beginners zo als ik.:D

Erwin.
 
Het ziet er naar uit dat we in de eerste 24 uur meer dan 2000 dier-views gaan kijken. Dus 2000 keer een dier bekeken en geen navigeren meegerekend :) das veel :)
 
Het blijkt dat er verschillende mensen zijn die nu de database volproppen met foto's die (illegaal) van internet gehaald worden!! Dit is niet de bedoeling en zeker ook niet toegestaan!!

Allen foto's plaatsen waar je de rechten van hebt!!

Alvast bedankt voor de medewerking!

Het forumbeheer
 
!!!!! ATTENTIE !!!!!
NOGMAALS DE MEDEDELING DAT ER ABSOLUUT GEEN FOTO'S GEBRUIKT MOGEN WORDEN DIE VAN INTERNET GEHAALD ZIJN.
HET MOETEN FOTO'S ZIJN UIT EIGEN ARCHIEF, DUS ZONDER COPYRIGHT!!
!!!!! ATTENTIE !!!!!
 
Dennis zei:
Als je ze er niet meer in wil hebben moet je gewoon lelijker foto's maken. :p

Als je even aangeeft om welke het gaat zal ik ze crediteren met een naamsvermelding (welke?).

Naso Vlamingii

Cirrhitichthys falco

De foto's in de Dbase zijn echter bewerkt, de kleuren lijken onnecht...
Hierbij de originelen zonder copywright :p
 

Bijlagen

  • 2003 06 juni (11).JPG
    2003 06 juni (11).JPG
    39,5 KB · Weergaven: 18
  • 2004 06 Juni (93) (Small).jpg
    2004 06 Juni (93) (Small).jpg
    59,8 KB · Weergaven: 24
Ik heb ze vervangen :) Als je nog meer mooie foto's hebt, kun je die natuurlijk in de database uploaden :) Alvast bedankt!
 
Toch iets, dit versta ik niet goed
(Is de uitleg bij Mespilia-egel)

Klasse:Actinopterygii (Beenvissen)Orde:PerciformesFamilie:Acanthuridae (Doktersvissen)Dier:Mespilia globulus (Mespilia zeeëgel) Omschrijving:Mespilia zeeëgel zijn grazers en is een uitstekende algen eter. Erg gevoelig voor veranderingen in pH en KH waarden. Houd het nitraat gehalte zo laag mogelijk.Houdbaarheid:
reputation_highpos.gif
reputation_highpos.gif
reputation_highpos.gif
reputation_highpos.gif
reputation_highpos.gif
Goed houdbaar
















Is deze egel een doktersvis en een beenvis?
 
Zonder er veel woorden aan "..." te maken : gewoon schitterend, deze datebase.:goed:
 
Met een woord WOW
icon4.gif
icon4.gif
icon4.gif
Een geweldige aanvulling op de al geweldige site.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan