Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ons zeeaquarium 21, juli 2014, verschijnt eind juli

mefisto

Zeewateraquariaan anno 2003
Hedennacht is het drukbestand van Ons zeeaquarium 21 opgeleverd bij de drukker.
Bezorging proberen we binnen twee weken rond te krijgen, maar helaas kunnen we hier geen garantie op geven.
Veel leesplezier toegewenst.
 

Bijlagen

  • cover oz21.jpg
    cover oz21.jpg
    33,1 KB · Weergaven: 77
Bij mij lag hij vandaag in de bus!
Wat mij trouwens opviel. Er zitten nu gewone nietjes in i.p.v. nietjes waar de ringbanden voor de verzamelmap door heen kunnen, klopt dit?
Ga straks even bladeren :)

Groetjes Youri
 
vandaag binnen gekregen, jammer dat de ogen voor het opbergen in de verzamelband ontbreken.
wordt even puzzelen om hem op te bergen.
groeten : Cor
 
Hier is die ook weer op de deurmat gevallen, echter ook vanuit mij de vraag waarom er gewone nietjes inzitten?
Nu kan ik ze niet meer in de verzamelmappen bundelen, mijn eerst exemplaar zit ook met zo'n plakstrip maar is al diverse keren losgescheurd.
 
Vervelend met gewone nietjes ipv oognieten. Heb het al gemeld bij de drukker maar dat verandert niets aan de situatie, jammer.
 
vandaag binnen gekregen, jammer dat de ogen voor het opbergen in de verzamelband ontbreken.
wordt even puzzelen om hem op te bergen.
groeten : Cor
Ja, jammer. Minpuntje. Net zoals dat er tegenwoordig erg veel artikelen in staan van Ron Ates.
Het blad zou wat meer moeten lijken op Ultra Marine uit het VK.
 
Hedennacht is het drukbestand van Ons zeeaquarium 21 opgeleverd bij de drukker.
Bezorging proberen we binnen twee weken rond te krijgen, maar helaas kunnen we hier geen garantie op geven.
Veel leesplezier toegewenst.
In België ook aangekomen vandaag.
 
Ben heel benieuwd. Want jan zen bak staat er in zo vertelde hij me. De vereniging avond is nog ni begonnen dus heb het nog niet eerder Door kunnen geven.
 
Ben heel benieuwd. Want jan zen bak staat er in zo vertelde hij me. De vereniging avond is nog ni begonnen dus heb het nog niet eerder Door kunnen geven.

Dat wordt Oz22, oktober.
Dat systeem van Jan heeft inderdaad wel een 'wauw'-gehalte;)
 
Wie is jan harbers? En hoe kan ik die bekijken? Ik geef het bij avong meestal bij ad karstel Door maar het is nog geen verenigings avond geweest, dus heb ik t nog niet kunnen Door geven.
 
Stuur maar een mailtje naar redactie@onszeeaquarium.nl
Je kunt natuurlijk ook buitenom de verenigingsavond contact opnemen met het bestuur van AV Ons genoegen;)
 
Bovenaan