Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Clean up crew

Steelen

ZeewaterForum lid
Ik ben opzoek naar een website die clean-up-crew pakketten verkopen, het liefst online.

In Amerika hebben zij ReefCleaners.org. Maar in Europe heb ik nog niets vergelijkbaars gevonden. Wellicht hebben jullie advies. Ik woon in Den Haag.
 
Klein bezoekje aan Waterweelde en je krijgt een mooi "schoonmaak pakket" mee.
 
Dan is dat probleem opgelost. Wanneer ik zover ben, tijd om eens in te kopen bij WaterWeelde.

Bedankt!
 
Zit bij je om de hoek , dus je kan 't met de fiets af :)
 
Met de bus, maar komt op het zelfde neer.

Stellen hun custom setjes samen op basis van de tank grote?
 
Steelen, de Amerikaanse en Nederlandse fora liggen ver uit elkaar.
Zo een cuc als ze daar bedoelen zal je hier nergens vinden. Ze zullen enkel een pakketje voor je maken. Maar wees voorbereid. De prijzen die je bij reafcleqners ziet mag je best keer 10 doen. Als je hier een kreetje of slak onder 5 euro vind mag je al niet klagen!
 
Steelen, de Amerikaanse en Nederlandse fora liggen ver uit elkaar.
Zo een cuc als ze daar bedoelen zal je hier nergens vinden. Ze zullen enkel een pakketje voor je maken. Maar wees voorbereid. De prijzen die je bij reafcleqners ziet mag je best keer 10 doen. Als je hier een kreetje of slak onder 5 euro vind mag je al niet klagen!

Dus voor mijn formaat zou dat volgens de nederlandse prijzen 180euro worden... Als ik van deze uitga http://www.reefcleaners.org/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=91

Waarom zijn die prijzen zo'n groot verschil met Amerika weet iemand dat?

Tijd om te bellen/emailen met WaterWeelde. Dan kan ik dit alvast in mijn kosten schema opnemen.

Bedankt voor de headsup!
 
Amerika is wat dichterbij voor de dieren. Daar zijn winkels die lopen even 5inuten en plukken ze zo uit de zee.

Ik ga voor dat spul altijd naar Duitsland. Maar dat is voor mij lang niet zo ver als vor jou.

Ik krijg in 3 weken een nieuwe bak dan kunnen er zon 500 Mexicaanse slakken op het te koop. Als ik daar een eurootje per stuk voor krijg hoor je mij niet klagen.
 
Bovenaan