Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Probleem bij reacties plaatsen in b.v. dagboeken/Vraag draadjes andere leden etc.

pVDbAARD

Senior Forumlid
Misschien is het al reeds besproken, dan heb ik dat gemist.....
Zeer regelmatig, zodra ik een bericht wil plaatsen in b.v. iemands dagboek, of een antwoord wil geven in een draadje, lukt dit niet. Zodra ik, na het typen van een berichtje, op de knop "plaats bericht" druk, staat het forum vast! Dan kunnen er twee dingen gebeuren.....of ik doe niets, wacht een vrij lange tijd, en ineens is het berichtje alsnog geplaatst! OF ik doe niets....wacht een poos, en de hele pagina blijft vast staan. Ik moet het complete tab-blad in windows dan sluiten en het forum opnieuw starten, om dan alsnog het hele bericht over te typen en het nog eens te proberen. Soms gebeurd dit 3 a 4 maal achter elkaar per bericht!
Dit probleem heb ik nu al een paar maandjes, nadat er hier op het forum problemen waren!

Is dit een bekend probleem? Kan ik hier zelf wat aan doen ( Anders dan geen berichten meer plaatsen natuurlijk )?
 
Waarschijnlijk gebruik je internet explorer als browser deze kan problemen geven, mijn advies? Probeer eens een Andere browser.
We hebben een andere server besteld, deze wordt momenteel met andere software ingericht, tevens komt er dan een update van V-bulletin. Hopelijk lost dit het probleem dan op, garanderen kunnen we niets!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Klopt idd. Ik gebruik idd I.E> als browser. Zal dus eens gaan kijken of ik hier iets aan kan doen.
Bedankt voor de reactie.
 
Ik gebruik standaard voor alles Mozilla Firefox en vind het zelf een hele goede browser.
Het geeft tot nu toe hier nooit problemen.
 
Klinkt misschien raar.....maar ben er nu achter dat als ik, NA het typen van een bericht in het forum, dit kopieer naar het windows klad-blok en vervolgens in het forum op verzend bericht druk, het WEL in 1 keer goed gaat!
Ben dus een echt computer-wizzzkid...NOT! Ben altijd allang blij als dat ding aan krijg.......
 
Bovenaan