Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Voorstellen

ab1rwk

knutselaar
Hallo allemaal mijn naam is Appie ben 59 jaar en woon in rijswijk (zh) .Ik heb heel veel jaren een zoetwater aquarium gehad en 25 jaar geleden alles weggedaan omdat we verhuisden en er geen ruimte meer voor de bak was (1,50x70x70 zelfbouw) Ondertussen zijn de kinderen de deur uit en heb ook de pc de deur uit gedaan (heb nu een laptop) en daardoor ontstond een beetje ruimte voor een aquarium. Heb altijd al een zeeaquarium willen hebben en daar is nu de tijd en een beetje ruimte voor aangebroken. Ook al doordat 2 broers van mij hier op het forum wel bekend een zeer mooie bak hebben kon ik het niet langer laten en heb een 160 ltr bak overgenomen eigenlijk een zoetwaterbak maarja ook nog een houten vloer dus voorzichtig met het gewicht. Heb een intern filter (1000ltr per uur) en een ferplast bluskimmer 550 .Het aquarium draait nu 5 weken is glashelder en de waardes zien er goed uit . Ik heb nu een aardig grasveldje staan en daarvoor heb ik een aantal slakken aan het werk gezet en heb een heremietkreeft gekocht (Harry) Daarbij heb ik nog een aantal borstelwormen en sinds deze week ontdekt een krab van ongeveer 1cm groot die s'nachts ook aardig meehelpt met opruimen. Ik wil de bak nog minimaal 1,5 maand zo laten draaien voordat ik er vissen of wat dan ook in ga doen. Nou het is een heel verhaal geworden maar hoop er nog veel te schrijven .Gr.Appie
 

Bijlagen

  • 2013-08-25 15.58.52.jpg
    2013-08-25 15.58.52.jpg
    119,2 KB · Weergaven: 30
:cool: hey Ap leuke foto hoor ,als de stekken er maar niet afvallen haha :eek: geintje hoor ,als je op de foto klikt staat hij goed gr jaap
 
Bovenaan