Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Afscheid van Peter Huber

Jan Harbers

administrator
Sommigen hebben het al gemerkt, Peter Huber, onze administrator is al geruime tijd niet meer actief op ons forum.

Peter was een man van het eerste uur, heeft zijn taken altijd meer dan vervuld. Als er iemand veel tijd in ons forum gestoken heeft was hij het wel.

Totaal onverwacht heeft hij besloten om er mee te stoppen, we kunnen zijn besluit alleen maar respecteren.

Peter, mocht je dit nog een keer lezen, ik denk dat ik namens velen spreek en zeg: Hardstikke bedankt voor alle tijd en moeite die je in dit forum hebt gestoken.

Peter het ga je goed!!

Ik wil jullie niet het laatste bericht onthouden dat Peter heeft geplaatst in het beheerders forum, de inhoud spreekt voor zich;

Ik ben nu een aantal weken niet meer op het forum aanwezig geweest, de reden hiervan was o.a., ik moest ff rustig over mijn functie nadenken.

Ik heb nu besloten om mijn functie ter beschikking te stellen.

Ik heb er gewoon geen zin meer in om dagelijks tientallen pb's naar leden te sturen die het verdommen om onze forumregels te respecteren en voor alles en nog wat uitgemaakt te worden als ik hun beleeft op hun vingers tik.

Echt waar, ik heb de neus er helemaal vol van.

Het heeft geen enkele nut om te proberen mij op andere gedachten te brengen, voor mij is het helemaal over


Triest maar waar ik kan het alleen maar beamen, soms bekruipt je het gevoel.......waar zijn we toch mee bezig, dit moet toch een gezellig hobby forum zijn.....?
 
Peter,
Bedankt voor je enorme inzet hier op het forum topjes
Ik begrijp heel goed dat er een tijd komt dat je er genoeg van hebt.
Je commentaar en raadgevingen waren altijd correct naar de regels van het forum.
Ook ik heb er meermaals tegen verstoten, maar dan onbewust.
Ik wens je nog rustig en gezond leven toe, geniet er van.
Groetjes Erik
 
Erg jammer, en vooral met zo'n reden.
Bij deze dus nog een pluim voor zowel Peter als ook alle andere admins die dit forum ondanks regelmatig negatieve zaken toch steeds maar (zijn blijven) ondersteunen!
 
zonde dat het op deze manier moet.
persoonlijk vind ik ook dat het forum wat het forum was niet meer is .
in het begin dat ik hier was , en je had vragen, dan werden ze goed en duidelijk gegeven.
vooral door de oude ratten.
waar zijn ze gebleven???
als je nu de laatste tijd vooral, met een vraag komt, of probeert raad te geven, vliegen ze je gelijk op de nek.
op de goedwillende na natuurlijk, die proberen om er nog wat van te maken hier. toppie
een welkom voor een nieuwkomer kan er al niet meer af. of ze krijgen gelijk al een link naar de startershandleiding.
ik heb het gevoel van als ze een vraag hebben, die ze dan hier niet eens meer durven te stellen, om dat er teveel mensen zijn die hun dan gelijk afzeiken. ik vind altijd nog dat domme vragen niet bestaan. staat je de vraag of antwoord niet aan, kijk er dan overheen, natuurlijk mag men iemand op de vingers tikken, maar doe dat dan op een nette manier.gisteren was er nog een topic van een lid die een witborst in zijn te kleine bak had met stip, hij vroeg hij dat aan moest pakken.
gelijk kreeg hij commentaar van die hoort in een veel grotere bak thuis, en terecht.
gelijk kreeg hij van ik weet niet hoeveel personen het zelfde verhaaltje te horen. waarom zo vaak?
hij kwam alleen met de vraag wat te doen aan die stip. maar echt een goed antwoord kreeg hij niet, als alleen maar commentaar.
ik heb nog gereageerd op een antwoord van iemand, die er ook bij schreef van, dat zo,n vis in een bak van twee en halve meter thuis hoorde, nu was het geval dat ik hem er op attendeerde dat hij zelf pas nog een dokter in zijn bak van 50x50x60 had. ik vind als je het zelf aan de laars lapt, dan kun je er een ander niet op wijzen!
nu is het geval, dat ik vanmorgen van die persoon een pm had met een negative transactie waardering. waarom?
en dat kom ik vaker tegen.
nu kan ik me best indenken waarom Peter er mee gestopt is. ik praat nu over maar een paar personen, en kan me dan indenken hoeveel Peter er kreeg en er flauw van werd.
mensen, laten we aub normaal tegen elkaar doen, en mekaar respecteren, we zijn hier om elkaar te helpen en om van deze mooie hobby wat te leren.
Peter bedankt.......

mvg jelle
 
Triest hoor... elke club vereniging etc. wordt vaak voortgetrokken door een paar super enthausiaste kartrekkers.. die er dan meestal onevenredig veel tijd in stoppen... hulde daarvoor. En dat je dat dan na een bepaalde tijd niet meer wil of op kan brengen snap ik helemaal... Maar dat we dus blijkbaar er met zijn allen hier ervoor ervoor gezorgd hebben dat Peter het niet meer ziet zitten is echt erg... Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd stilsta bij al het werk dat achter de schermen plaatsvind... bij deze wil ik wel even iedereen die het forum mogelijk maken ( en gemaakt hebben, Peter) bedanken...
 
Triest........:(


Heb Peter een paar keer ontmoet tijdens mijn actieve zeewater periode. Een rustige man die enorm betrokken was bij het forum en die je alles kon uitleggen over techniek. Heb ook wel eens met hem in de clinch gelegen hier op het forum, maar altijd met groot respect naar elkaar toe. En altijd weer kwamen we er op een fatsoenlijke manier weer uit. Dat hij dit besluit heeft genomen, verbaasd me toch wel enigszins, hij leek me niet een man die zich snel uit het veld liet slaan. Dan moet het toch wel heel erg zijn geweest wat hij op zijn bord(pb inbox) heeft gekregen. Van mijn kant uit niks anders dan diep RESPECT voor deze man, die enorm veel voor ONS forum heeft betekend.
thumbs uptopjes
Peter... Ik wens je het allerbeste toe en bedank je voor de tomeloze inzet voor dit forum.actionactionactionactionaction
 
Jammer en triest tegelijk, maar ik kan het me levendig voorstellen om tot zo'n besluit te komen.

Een duidelijk signaal overigens voor z'n plaatsvervanger; Pas het regelement zonder al teveel tolerantie toe.
Wees correct, kort en subiet en ga niet in discussie, provocerende uitlatingen direct in de kiem smoren.

M.v.g. Jimmy
 
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb er al ooit last van en dan is dat op een forum stukken kleiner.

Mensen die je voor de gek proberen te houden, door gewoon de liegen. En als je er iets van zegt dan wordt je voor leugenaar uit gemaakt. Dit terwijl het bewijs voor zich spreekt. Bv, dezelfde ip adressen van posting, die ook nog met andere fora waar andere accounts nog wel actief zijn.

En dan toch beweren dat je niet dezelfde bent.

Of het structureel vreemde post maken zelfs na diverse waarschuwingen. Deze gebruikers hebben vaak problemen op meerdere fora, en berichten heb jij vast gehad.

Ik vind het wel jammer dat iemand zich uit het veld laat slaan door onbeschofte gebruikers, maar ik kan het me wel indenken dat je zoiets doet.
 
Zonde, gaat een hoop kennis verloren. Kennis waarvan ik in het verleden meermaals gebruik heb gemaakt. Respecteer de beslissing!

Het ga je goed Peter!
 
Heel jammer natuurlijk voor deze hobby en dit forum op zich maar heel begrijpelijk.

Dit kan je maar een paar jaren volhouden en dan heb je het helemaal gehad.

Ondanks alle beschikbare media gaat de echte kennis er in deze hobby niet op vooruit ,integendeel zelfs en dat is jammer voor de dieren.
 
hieruit blijkt maar weer eens, hoe de maatschappij als ook het forum aan het verharden is!
Vaak is er geen enkel respect meer voor elkaar. ( sla de krant maar open en elke dag lees wel over geweld )
Dat de oude rotten niet meer reageren is vaak niet omdat ze er niet meer op het forum zitten, maar meer om andere redenen
b.v. zoals Jan Harbers al schrijft het tenen krommende comentaar in sommige topics.
Een opvolger voor Peter zal dan ook moeilijk te vinden zijn .
Een iemand met zijn ervaring en kennis, hij is 1 van die oude rotten , moet je helaas met een lantaarntje zoeken.
Peter bedankt voor al je oprechte adviezen / meningen .

groeten: Cor
 
je maakte je het jezelf ook wel moeilijk, vtv was deze regel niet uitvoerbaar en vaak irritant ook bij de plaatsers, waardevlolle aanvullende info werd verwijderd ondanks dat het voor vele van serieus belang was, ook mijn reden om weinig actief te zijn.

sterkte in de strijd
 
Erg jammer, maar begrijp het wel als je elke dag volop bezig bent met de beste bedoelingen, en dan vaak nog voor alles uitgemaakt wordt, dan heb je er na een tijdje zeker genoeg van. Vind het wel erg jammer want Peter was hier al helemaal vanaf het begin en dan praten we niet over 2 jaar!
 
Met de aankondiging over het aftreden van onze Koningin had ik minder moeite.
Ontzettend jammer dat je stopt, maar wel begrijpelijk.
Bedankt voor alles!

Ik hoop dat we elkaar ooit nog tegenkomen.
 
Hoi Peter, medeoprichter van dit forum, Vanaf het eerste uur heb je de schouders onder dit forum gezet. Ik kan jouw reactie me heel goed voorstellen, je hebt het nog veel langer volgehouden dan ik, mijn petje af hoor. Ik hoop dat je nog steeds veel plezier aan de hobby beleeft en af en toe hier komt loeren. Doe ik ook en dat bevalt me prima.
 
Bovenaan