Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Afscheid van Peter Huber

Bedankt Peter voor je jarenlange correcte inzet en raad.

Mss tot eens aan de waterkant,

Kurt
 
Hoi Peter, medeoprichter van dit forum, Vanaf het eerste uur heb je de schouders onder dit forum gezet. Ik kan jouw reactie me heel goed voorstellen, je hebt het nog veel langer volgehouden dan ik, mijn petje af hoor. Ik hoop dat je nog steeds veel plezier aan de hobby beleeft en af en toe hier komt loeren. Doe ik ook en dat bevalt me prima.

Hier sta ik 100% achter ! Peter bedankt voor de vele jaren goede raad die je hier hebt gegeven.
 
Respect voor gedane zaken en genomen beslissing.
Interactieve media zonder stem- en oogcontact blijven moeilijke communicatiemiddelen.
Misverstanden ontstaan makkelijk en begrip is soms ver te zoeken.
Geen makkelijke 'wereld' om mensen in bijelkaar te houden.
 
Ik ben iemand van het laatste uur zeg maar.. Het is altijd triest als zulke mensen er mee stoppen omdat ze alleen maar mensen erop wijzen dat ze zich niet aan de regels houden.

Jammer om als oude rot in de hobby ze weg te gaan...


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 
Als admin / onderhoudsman van een forum over gevleugelde huisdieren kan ik me goed inleven in de gedachtegang van Peter.
Wat je soms te horen krijgt en naast je neer moet leggen is niet tof.
Niet ieder persoon en niet ieder bericht is even vriendelijk, maar mijn ervaring is dat als je de persoon achter het bericht persoonlijk leert kennen (forumdagen, lezingen etc) lees je sommige berichten ineens met hele andere ogen.
Neemt niet weg inderdaad dat de sfeer soms wel een beetje te kleinerend is hier.

Peter, bedankt voor je tomeloze inzet, je geduld met ons allen, en de waardevolle informatie die je ons hier verstrekt hebt.
 
Bovenaan