Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Handige site om erachter te komen of jou beestje goed of slecht is.

Ik zal eens een nieuwe topic maken met alles op deze website volledig vertaald voor onze vrienden die niet zo goed zijn in engels.
 
Laatst bewerkt:
Sorry mensen ik heb besloten de vertaalde info en foto's even op slot en weg gezet!
Er is geen toestemming van de eigenaar zomaar de info zoals foto's enz te kopiëren en te gebruiken voor dit forum.
Ik vraag aan het forum beheer of het legaal is wat er nu was gebeurd.
Zo ja wordt het terug geplaatst.

Ook ik vindt het nuttige info
Begrijp mij dus niet verkeerd maar als het illegaal is dan kan dit ernstige gevolgen hebben voor dit forum en dat moeten we niet willen.

Even afwachten dus.
 
Heb je een PB gestuurd met daarin de manier hoe de posts zijn gemaakt :) waardoor het auteursrechtelijk legaal is :) hopelijk kan dit dan weer snel beschikbaar worden gesteld voor iedereen.
Heb namelijk een lange tijd erover gedaan om alles te vertalen en zou het zonde vinden als dit alles voor niks is geweest.

Sorry mensen ik heb besloten de vertaalde info en foto's even op slot en weg gezet!
Er is geen toestemming van de eigenaar zomaar de info zoals foto's enz te kopiëren en te gebruiken voor dit forum.
Ik vraag aan het forum beheer of het legaal is wat er nu was gebeurd.
Zo ja wordt het terug geplaatst.

Ook ik vindt het nuttige info
Begrijp mij dus niet verkeerd maar als het illegaal is dan kan dit ernstige gevolgen hebben voor dit forum en dat moeten we niet willen.

Even afwachten dus.
 
Misschien anders met een kleine aanpassing in de tekst en foto's gebruiken die door de leden hier in al die jaren bij elkaar zijn verzameld?
 
De inspanning wordt zeker gewaardeerd, voorlopig volstaat de weblink. De meesten onder ons beheersen wel voldoende Engels om de inhoud te begrijpen.
Mocht er een bewijs zijn dat het copyright van het beeldmateriaal is gewaarborgd, dan kan het extra werk van ffx_85 misschien erbij worden geplaatst.

Laten we het verder ON-TOPIC houden en hier geen voortdurende zinloze discussie van maken.
 
Ik zal binnenkort contact op nemen met de eigenaar van de site :)

Maar eerst verder met de opstart van mijn aquarium.
 
Voor de mensen die altijd staan te brullen dat borstelwormen slecht zijn :p.
Deze vriend is heel slecht en kan heel groot dik en vies worden.
Lijkt veel op een borstelworm alleen als je goed kijkt zie je dat deze geen borstels heeft maar pootjes en dat hij op zijn kop sprietjes heeft.
Als deze groot genoeg is dan lust die wel koraaltjes en visjes en is ook moeilijk uit te vangen.
Foto heb ik zelf gemaakt toen ik mijn levend steen aan het stapelen was en deze eruit kwam springen.

IMG_0541.jpg
 
Een eunice :) van de week nog filmpje gekeken over deze worm.. Kan 3 meter worden en alles wat hij te pakken krijgt trekt hij het zand in.. enige wat je vaak ziet van hem in het zand ZIJN zijn voelsprieten maar zodra er een vis tegen zwemt is deze de sjaak.. vind wel dat deze word spectaculaire kleuren heeft :)

Groeten

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk
 
Bovenaan