Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ons zeeaquarium nummer 15

Jan Harbers

administrator
Nummer 15 is weer aangeleverd bij de drukker.
Wordt eind volgende week gepost!
 

Bijlagen

  • cover oz15.jpg
    cover oz15.jpg
    46,5 KB · Weergaven: 87
Laatst bewerkt door een moderator:
Ons zeeaquarium is gedrukt, komt morgen of vrijdag bij Aboland. met een klein beetje geluk, maandag op de post!
Veel leesplezier gewenst.
 
Ook net binnen...
Helaas veel over haaien :)
Weinig over rifaquariums maja volgende keer beter..
 
Ja, een wat minder begin van het nieuwe jaar. Als er bij het artikel over de haaien nou nog wat over de houdbaarheid/verzorging in een aquarium had ingestaan was het een al wat beter artikel zijn geweest. Ik kijk toch met meer plezier in Ultra Marine.:(
Ook net binnen...
Helaas veel over haaien :)
Weinig over rifaquariums maja volgende keer beter..
 
Ja, een wat minder begin van het nieuwe jaar. Als er bij het artikel over de haaien nou nog wat over de houdbaarheid/verzorging in een aquarium had ingestaan was het een al wat beter artikel zijn geweest. Ik kijk toch met meer plezier in Ultra Marine.:(

Misschien is het een idee voor lezers van OZ om hier aan te geven wat ze graag willen lezen in toekomstige nummers, dan kan de redactie hier misschien op inspelen.
 
Misschien is het een idee voor lezers van OZ om hier aan te geven wat ze graag willen lezen in toekomstige nummers, dan kan de redactie hier misschien op inspelen.


Tim mooi onderzoek wat moeilijke materie maar zeker interresant.

De artikelen zouden naar mijn mening over allerlei verschillende methodes en mogelijkheden om beter of anders aquarium te houden gaan dan nog het liefst verhalen door aquarianen zodat je gebruikersverhalen leest en dus weet waar je in de praktijk tegen aan loopt.

En dan natuurlijk over de bewoners van onze aquaria uitlichting van soorten met voors en tegens.

Volgens mij wil je lezen om zo veel mogelijk info over zeeaquaria te verkrijgen en dan vooral het houden ervan.

In ons verenigings blad proberen wij zoveel mogelijk eigen verhalen te plaatsen van wisselend nivo (beginner /gevorderde)wat goed ontvangen wordt.

Groet
Eric Jan
 
Aquarium portretten zijn ook altijd leuk en interressant. Iedereen doet het toch op zijn eigen manier. Hierdoor is het interessant om te lezen.

Ik vond dit nummer erg tegenvallen.
Maja voor ieder wat wils.

Maar je bak stond er leuk op Sander :)
 
Melden bij Aboland is het beste, hun doen de administratie voor Ons Zeeaquarium.

zou het niet slimmer zijn om een mailadres op te zetten voor correspondentie over het blad ?

nu hoor je niets anders dan klachten over het uitblijven van reacties ,ik spreek inmiddels uit ervaring ,zelfs leesbevestigingen klikken ze of op nee of ze lezen de mail uberhaupt niet

verder moet ik ook toegeven het eens te zijn met het tegevallen van de inhoud in het blad ,advies blader eens door het duitse ,, der Meerwasseraquarianer dat is leesplezier ,en zou een mooi voorbeeld zijn

overigens besef ik mij terdege dat het niet eenvoudig is zo,n blad interessant te vullen maar wel verplicht richting de lezer
 
Heey Michael, ik vond zelf dat het foto'tje van me bak weinig toegevoegde waarde heeft. Ze hadden ook alleen de andere bak kunnen laten zien waar het desbetreffende visje zich wel thuis zou voelen. Mijn bak is blijkbaar een Spartaanse inrichting. Misschien voor de desbetreffende soort vis, maar verder valt het best mee, ga een op het zeovit forum checken, daar barst het dan van de spartaanse inrichtingen:p En in Japan zijn ze dan helemaal niet meer te genezen;)

Dit nr was misschien ietsje minder, maar ben wel erg blij met een Nederlandstalig blad! Ik weet dat er veel werk in gaat zitten.

Mvg, Sander

PS: Misschien moet ik me dagboek titel veranderen: Spartacus ReeF
 
Laatst bewerkt:
Heey Michael, ik vond zelf dat het foto'tje van me bak weinig toegevoegde waarde heeft. Ze hadden ook alleen de andere bak kunnen laten zien waar het desbetreffende visje zich wel thuis zou voelen. Mijn bak is blijkbaar een Spartaanse inrichting. Misschien voor de desbetreffende soort vis, maar verder valt het best mee, ga een op het zeovit forum checken, daar barst het dan van de spartaanse inrichtingen:p En in Japan zijn ze dan helemaal niet meer te genezen;)

Agja ieder z'n smaak toch.
De koralen hebben zo wel lekker de ruimte een foto van nu ziet er wel heel anders uit.
 
Bovenaan