Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Controller voor zonsopgang/-ondergang, maan en onweerssimulatie

Jan Willem

ZeewaterForum gebruiker
Goedenavond,

Wie kan mijn advies of tip geven voor een betaalbare controller voor mijn aquabeam led verlichting.
 
Kitelight heeft mooie dimmers te koop. Heb zelf ook eentje aangesloten op witte blauwe en rode led's.
Hij heeft 4 voorgeprogrammeerde programma's en maakt daarmee mooi zonsopkomst/zonsondergang.
Keek alleen net op die site en zie dat die dimmer uitverkocht is, en dat er een nieuwe is.
Kost 79 Euro :)

https://www.kitelight.nl/info/led-c...ogrammeerbaar-tijdelijk-uitverkocht-1458.html

Hallo Vistopia,

Dat ziet er inderdaad goed en betaalbaar uit ga me er verder in verdiepen, thanx man !
Wordt vervolgd.
 
Alsjeblieft!
Heb zelf laatst bij de Ikea een paar rgb led strips met controller gekocht voor m'n 30 liter nano.
Best leuk om als nacht verlichting te gebruiken, en koste maar 30 Euro :)
Ben benieuwd wat het word.
 
Alsjeblieft!
Heb zelf laatst bij de Ikea een paar rgb led strips met controller gekocht voor m'n 30 liter nano.
Best leuk om als nacht verlichting te gebruiken, en koste maar 30 Euro :)
Ben benieuwd wat het word.

Hoi,

Ik heb je raad overgenomen en bij IKEA led strips en kleurcontroller gekocht.
Resultaat voor de nacht (maanlicht) vind ik verbluffend goed.
Nu nog op zoek naar mogelijkheden om te schemeren en onweersimulatie.

Misschien heb je nog tips ?

groet,
Jan Willem
 
Hee leuk dat je het toch hebt geprobeerd die ikea led's.
Heb hem nu overgeplaatst naar mijn red sea max 130 en daar ben ik er ook erg tevreden over!
Om te dimmen en onweer te simuleren kan je toch beter kijken naar die kitelight dimmer die ik had gepost.
Moet je wel rgb leds er bij kopen, maar dan kan je zelf een lichtschema maken waarbij je elke kleur led onafhankelijk van elkaar kan dimmen enzo.
Onweer weet ik niet of het er mee kan, misschien dat je iets met een stroboscoop kan doen ? :p
Weet alleen niet of je vissen dat wel zo zullen vinden.
 
Bovenaan