Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Uiterlijk van het forum!

EdwinMarja en Kids

Algemeen Moderator
Heeft iemand een idee waarom als ik niet ingelogd ben op het forum het forum als bezoeker in Kerstsfeer zie en als ik inlog dit allemaal verdwijnt.
Ik zie nu waarschijnlijk net als de meeste andere helaas de standaard forum opmaak en dit terwijl iemand zo zijn best heeft gedaan voor al die leuke kerst items.

Jammer. Of staat er bij mij iets verkeerd ?
Overigens vind ik juist de donkere zijkanten van het kerst forum naar mijn idee wel rust brengen op het forum.

Ik lees het wel.
 
Dit kun je onderaan de hoofdpagina wijzigen.
Gewoon op christmas
2012 zetten.
Staat nu waarschijnlijk op forum- V2 stil.
 
Bij mij ook alleen mobile style en Zeewaterforum V2.0 ik werk met Safari op de Apple!
Maar Log ik uit dan krijg ik de Kerst Style wel te zien!?
Raar, misschien dat Arnold het weet?
 
Bij mij ook alleen mobile style en Zeewaterforum V2.0 ik werk met Safari op de Apple!
Maar Log ik uit dan krijg ik de Kerst Style wel te zien!?
Raar, misschien dat Arnold het weet?
Bij mij precies hetzelfde: alleen als ik níet inlog zie ik de kerststijl (safari en ook firefox op Mac). Ik heb Arnold al per pb gevraagd of hij ons kan verlossen van die irritante mobile style, maakt het forum nagenoeg onbruikbaar op de iPhone.

Ik heb nog niks gehoord maar bedenk wel dat Arnold dit als 'hobby' erbij doet.
 
Jammer voor de moeite maar ik hou het op de standaard stijl.

Paul ik denk dat niemand dat een probleem vindt.

Ik vind het alleen jamer dat iemand speciaal een kerst stijl heeft bedacht en vervolgens zou "niemand" dit te zien krijgen.
Alleen de mensen welke nog niet op het forum zijn ingelogd.

Tanne ik weet dat Arnold dit net als de anderen als hobby doet Ik heb geduld.
Maar ik had het niet geweten als ik niet bij mijn ouders wilde inloggen en vervolgens eerst het forum in kerst stijl zag om vervolgens na inloggen dit niet meer voor elkaar te krijgen.

(Ja, ook zij hebben een apple)
 
Ik hoefde helemaal niets te veranderen / aan te passen :p
 
ja had ik eerst ook maar heb het even uitgepluist want wilde natuulijk weten hoe hard ze hun best hebben gedaan
ik moet zeggen het is hun goed gelukt

je moet helemaal bovenaan naar de pagina daar staat instellingen daar klik je op
vervolgens ga je link naar account en dan klik je op algemene instellingen
dan scroll je helemaal naar beneden tot dat je bij diverse bent dan zie je daar tussen staan als het goed is
stijl keuze en dan neem je standaard forum uiterlijk

hoop dat jullie het makkelijk kunnen vinden

grtzz Angelo
 
Lukt op de Apple computer wel. Op de iPad niet deze Wil de instelling niet opslaan
Ik kijk er morgen nog wel even naar
 
Ja' zomaar gelukt.

Vandaag doet hij het wel
 
waar is de keuze mogenlijkheid gebleven om die irritante sneeuw met bomen ed uit te zetten?


tot voor heden stond het keurig onderaan de pagina ,nu niet meer helaas
 
Idd waar is de keuze gebleven? Ik kan hem niet vinden op de ipad. Graag een button plaatsen voor layout of style keuze. Thx
 
Ik heb toch wel alle keuze mogelijkheden

Tevens vind ik persoonlijk niets irritant aan de kerstsfeer

aanpassingen.jpg
 
Geen probleem aquariumlappie

Een prettige jaarwisseling gewenst
 
Is uitgeschakeld inderdaad.

(Vind het alleen vreemd dat een eerdere reactie van mij, ook met een printscreen, direct na het plaatsen van de opmerking en foto van Peter nooit hier geplaatst is? Ben ik afgekeurd? ;))
 
Marjan,

Natuurlijk ben je niet afgekeurd, ben net terug van vakantie en zag talrijke berichten die op goedkeuring wachten.
Ik heb toen het aangepast en alle berichten die over dit onderwerp gingen verwijderd.
Lijkt me nu opgelost, probleem werd niet veroorzaakt door de kerstsfeer, dit hadden we vorig jaar ook al.
De veroorzakers waren de talrijke smily's in de shootbox!!.

(verdwenen optie ben ik nog niet achter, ik denk doordat ik alles op dezelfde forum optie heb ingesteld).

Is uitgeschakeld inderdaad.

(Vind het alleen vreemd dat een eerdere reactie van mij, ook met een printscreen, direct na het plaatsen van de opmerking en foto van Peter nooit hier geplaatst is? Ben ik afgekeurd? ;))
 
Ik begrijp het Jan, bedankt! Fijne vakantie gehad hoop ik?
Van vertraging heb ik zelf weinig gemerkt (ik ondervond enkel hinder bij het niet kunnen uitzetten van het kerstthema), maar prettig dat alles opgelost is voor diegenen die ook door vertraging hinder van ondervonden.

Een goede jaarwisseling toegewenst verder!
 
Bovenaan