Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aqua-Crobes

houtendvan

ZeewaterForum gebruiker
Vanaf nu beschikbaar: Aqua-Crobes

Aqua-crobes_sm_JPG.jpg

Aqua-Crobes bevat natuurlijk voorkomende bacteriën en enzymen. Deze bacteriën reduceren het aantal ziekteverwekkende bacteriën in het aquarium tot een dusdanig laag aantal, dat ze geen bedreiging meer vormen voor uw dieren. Aqua-Crobes gaat de concurrentie aan met de ziekteverwekkende bacteriën als Vibrio, Pseudomonas, Aeromonas, Streptococcus, Allococcus, Myxobacterium, Columnaris en andere gram negatieve bacteriën. Aqua-Crobes gaat de concurrentie aan d.m.v. het introduceren van bacteriën die bevorderlijk zijn voor de dieren in het aquarium. Dit proces heet competitieve uitsluiting. Aqua-Crobes concurreert met de ziekteverwekkende bacteriën om de voedingsstoffen in het water waarvan ze afhankelijk zijn om te overleven terwijl ze wachten om een dier met lage weerstand aan te vallen. Tegelijkertijd produceren ze kleine peptiden welke giftig zijn voor de ziekteverwekkende bacteriën.

Wanneer u Aqua-Crobes gebruikt zoals aangegeven, zal het aantal ziekteverwekkende bacteriën in het aquarium dusdanig laag zijn dat ze geen bedreiging meer vormen voor de gezondheid van uw dieren. Het is onmogelijk om alle ziekteverwekkende bacteriën in het aquarium te bestrijden. Wanneer u Aqua-Crobes op regelmatige basis blijft gebruiken, dan blijven de aantallen ziekteverwekkende bacteriën zo laag dat ze geen bedreiging meer vormen voor uw dieren. Aqua-Crobes is geen medicijn of chemotherapeutisch product en is veilig voor al uw dieren in het aquarium.

Aqua-Crobes concurreert niet met andere bacteriën supplementen zoals BioGro of Stability omdat ze andere voedingsstoffen uit het water halen. De bacteriën in bijvoorbeeld BioGro of Stability voeden zich met o.a. Ammonia, Stikstoffen, etc. Aqua-Crobes voed zich met de voedingstoffen die bijvoorbeeld Aeromonas en Vibrio bacteriën nodig hebben om te overleven in uw aquarium (o.a. vispoep). Omdat ze verschillende voedingstoffen benutten, kunnen bijvoorbeeld BioGro of Stability tegelijk gebruikt worden.

Aqua-Crobes is een van de best bewaarde geheimen in de commerciale vis- en garnalen kwekerijen. Het bevorderd een gezonde kweek van vele soorten vis en garnalen en verhoogd de overleving aantallen. Aqua-Crobes verbetert ook artemia, copepods and brachionus culturen door het waterkwaliteit te verbeteren.

Kijk voor het volledige verhaal op www.dvh-import.com (Engels)
 
Laatst bewerkt:
Super spul!
Ik gebruikte het al een tijdje, een andere versie weliswaar, want deze is net op de markt.
Ik heb het gebruikt met mijn zeepaardjes, en daar kon je echt aan zien dat ze beter in hun vel zaten.
Ze werden veel alerter, en de oogjes zagen er een stuk helderder uit.
Ook werden ze veel actiever. topjes
 
Mijn reactie op AquaFerryTale was puur vanuit onvolledige, onduidelijk en niet onderbouwde informatie. "We hebben weer een potje met een duur label". DvH doet het qua informatieverstrekking beter, maar het zou beiden hebben gesiert om dit beter te stroomlijnen en het ook chronologischer te brengen. Dus eerst info via het kanaal van DvH (niet alleen zijn website, maar ook het forum). Daarna pas via de winkeliers die dan kunnen verwijzen naar de website van DvH.

Verder ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van mensen die dit gaan gebruiken.
 
Je wilt niet weten wat er allemaal aan vooraf gaat om iets te (mogen) produceren. De info is al reeds een aantal weken beschikbaar voor de winkeliers. Echter schrijven wij alle info eerst in het Engels. Er komt een label met meerdere talen op de fles, echter hebben sommige vertalers van ons nog geen tijd gehad omdat het erg druk is op dit moment voor de groothandelaren.

De vraag wereldwijd is nu al zo groot dat we besloten hebben om het eerst met een Engelse label op de markt te zetten om alvast aan de vraag te voldoen. Daarom loopt het qua synchronisatie van informatie een beetje uit de pas. Keuzes, keuzes, keuzes. De Aqua-Crobes zijn sinds afgelopen dinsdag beschikbaar gekomen. We wachten op de fotograaf voor de foto.

Maar om op je vraag terug te komen bij Aqua-Reef, deze bacteriën concurreren om de voedingstoffen in het water die de ziekteverwekkende bacteriën nodig hebben om te overleven.

Dennis
 
Je wilt niet weten wat er allemaal aan vooraf gaat om iets te (mogen) produceren. De info is al reeds een aantal weken beschikbaar voor de winkeliers. Echter schrijven wij alle info eerst in het Engels. Er komt een label met meerdere talen op de fles, echter hebben sommige vertalers van ons nog geen tijd gehad omdat het erg druk is op dit moment voor de groothandelaren.

De vraag wereldwijd is nu al zo groot dat we besloten hebben om het eerst met een Engelse label op de markt te zetten om alvast aan de vraag te voldoen. Daarom loopt het qua synchronisatie van informatie een beetje uit de pas. Keuzes, keuzes, keuzes. De Aqua-Crobes zijn sinds afgelopen dinsdag beschikbaar gekomen. We wachten op de fotograaf voor de foto.

Maar om op je vraag terug te komen bij Aqua-Reef, deze bacteriën concurreren om de voedingstoffen in het water die de ziekteverwekkende bacteriën nodig hebben om te overleven.

Dennis

Kun je niet beter zorgen dat je alles goed voorbereidt hebt en klaar voordat je een product op de markt zet. Communiceert een stuk gemakkelijker en is een stuk duidelijker.
 
Kun je niet beter zorgen dat je alles goed voorbereidt hebt en klaar voordat je een product op de markt zet. Communiceert een stuk gemakkelijker en is een stuk duidelijker.

Aan onze kant hebben we alles voorelkaar, al weken. Echter ben ik ook afhankelijk van andere mensen. Zo wacht ik bijvoorbeeld al 7 weken op een vertaling. Alle tests zijn al ruim 4 weken geleden afgerond. Eerste batches zijn gemaakt en de vraag naar het product is er. Dan moet je keuzes maken. Ik had de "pech" dat Patrick de Aqua-Crobes dinsdag al had meegenomen, vers van de pers.
 
Heb het ook gekocht, en zijn er positieve berichten? ben wel nieuwsgierig!!:)

gr
sander
Ik ben ook benieuwd of er inderdaad positieve dingen over dit product te melden zijn, en anders ben ik zeer benieuwd naar jou mening als je het een tijdje gebruikt.
 
Heb het ook gekocht, en zijn er positieve berichten? ben wel nieuwsgierig!!:)

gr
sander

Wat is het specifieke probleem dat je met de inzet van deze "zeewater Yakult" wil aanpakken?
 
Wat is het specifieke probleem dat je met de inzet van deze "zeewater Yakult" wil aanpakken?


Is toch ook bewezen jaren dat een yakult goed is voor je darm flora enz..waarom niet voor de vis als het heel goed werkt zeggen ze...wat ook al jaren gebruikt wordt! vooral nieuwe vissen inbrengen..zo als ik geïnformeerd ben..en het lees:)..wil ik alleen het beste en het proberen het yakultje voor de vis
 
Is toch ook bewezen jaren dat een yakult goed is voor je darm flora enz..waarom niet voor de vis als het heel goed werkt zeggen ze...wat ook al jaren gebruikt wordt! vooral nieuwe vissen inbrengen..zo als ik geïnformeerd ben..en het lees:)..wil ik alleen het beste en het proberen het yakultje voor de vis

Ik ben benieuwd of je verschil gaat merken. Ik ga het volgen :)
 
Ik ben benieuwd of je verschil gaat merken. Ik ga het volgen :)

Dank je Anthony ik ben ook erg benieuwd kijk veel naar me visjes en kom hier op terug!! heb over dit product lang over gepraat hoe en wat..en wat ik er over lees..dan wordt ik blij..maar of het help:) wordt vervolgd;)
 
Ik denk dat de meeste mensen een verkeerd beeld hebben wat het product doet. Het is geen Yakult-achtig product zoals hierboven wordt aangegeven. Het zijn bacteriën die de concurrentie aangaat voor de voeding die ziekteverwekkende bacteriën nodig hebben om te overleven in het aquarium.

Simpel gezegd, als je de voeding weghaalt kunnen ze simpelweg niet meer delen en/of overleven waardoor ze dus geen bedreiging meer kunnen vormen voor je dieren.

Dennis
 
Zoals jij het verwoord zo heb ik het meegekregen:)

Helemaal top !

Het gaat voornamelijk om nieuwe dieren die soms heel steriel vanuit het vangstation of groothandel komen. Deze zorgen dat er geen ziekteverwekkers in het water kunnen zitten d.m.v. bijvoorbeeld koper, UV, medicatie die de slijmhuid aantast, etc. Komen deze vissen dan in een aquaria waar de ziekteverwekkers in grote aantallen aanwezig zijn, dan kun je de gevolgen wel raden.

Daarnaast hebben de meesten van ons een overbevolking in het aquarium wat weer voor stress kan zorgen. Ik denk dat iedereen wel eens een gele dokter met een rode streep bij zijn staart gezien heeft. Dit is een bacteriële infectie.

Dennis
 
ik heb ook flesje gekocht

maar kleine letters kun je mij even doorgeven de verhouding om te kunnen gebruiken ??????



dank je groet momoo
 
Hey Momoo,

Dat is lang geleden !

Start applicatie: 1ml per 160 liter elke 3 dagen voor 9 dagen.
Tweede applicatie± 1ml per 160 liter eens per week for 2 weken.
Onderhoud applicatie: 0,25ml per 160 liter eens per week.
 
Bovenaan