Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dagboek w.vreeswijk

De hqi staat nu een uur aan de silicone kit rookt ervan hope dat dit snel over gaat de korale zijn er zo te zien gek op maar ze moete nog eve wacht eerst rustig aan de kit in late brande.

Als de siliconen nu al rookt ben je dan niet bang dat dat altijd zo blijft? Is de kit uberhaupt wel geschikt voor gebruik bij een warm wordende lichtbak?
 
Dat weet ik niet zeker van de kit gaat hem van de week wel even wegsnijden en met kachelkit kitten voor de zekerheid
 
Even onder de aandacht men nieuwe aanwinst hij heeft 9 maande gezwomme als een vis maar nu ken die het opeens niet meer hahaha
Hier jayden vreeswijk ja echt Jayden is gebore op 12-12-12 om 13:06 alles is toppie


Bekijk bijlage 310624
 
Gefeliciteerd!!

Echt heel leuk een zoontje, De mijne (Toby) is ondertussen 6 weken oud;)
Bereid je alvast voor op flink wat minder nachtrust:p
en af en toe flink over vermoeit, maar het is al het allemaal meer dan waard;)
Echt geweldig om hem met de week te zien ontwikkelen:cool:

Nogmaals van harte gefeliciteerd jullie beide:cool::eek:
 
Even onder de aandacht men nieuwe aanwinst hij heeft 9 maande gezwomme als een vis maar nu ken die het opeens niet meer hahaha
Hier jayden vreeswijk ja echt Jayden is gebore op 12-12-12 om 13:06 alles is toppie


Bekijk bijlage 310624

gefeliciteerd fam vreeswijk!!!!!!!!!!!!! leuk joh gaaf mooie datum 12-12-12 haha hoe krijg je het voor me kaar:biggrin::biggrin::biggrin:


veel geluk met de kleine..van mij gaat bijna naar school..geniet ervan tijd gaat snel;)

gr
sander en linda en jamie
 
Ja mooi he die datum maar het mooie is ook nog gewoon uit zen eigen ook hahaha bedant groetjes
 
Jij ook nog bedankt joggernout jij ook veel plezier met je kleine het is echt geweldig
Groetjes
 
Mag ik je even complimenteren dat je de keuze hebt gemaakt je dokters uit de bak te doen???? Ik weet zeker dat het je bak ten goede komt en daarnaast dat je je dieren een heel erg groot plezier doet. Juist door ze een groter tehuis te bieden geef je aan dat het je aan het hart gaat en dat je om je dieren geeft, echt heel erg goed!!! :D :D :D

PS kijk straks maar eens hoe mooi ze zullen zwemmen en hoe hun gedrag verandert in een grote bak ;) Spreek uit ervaring, mijn picasso ging van een 1.30 bak destijds naar een 4 meter bak!
 
Oke bedankt.

Altijd lastig zon keuze he als ze al zo lang bij je zijn maar we hebben er nu wel vrede mee.
Nu nog eve hoed uitzoeken welke visjes we het best kunne gaan houden en dan niet hetzelfde probleem te krijgen strax.
Groetjes
 
Oke bedankt.

Altijd lastig zon keuze he als ze al zo lang bij je zijn maar we hebben er nu wel vrede mee.
Nu nog eve hoed uitzoeken welke visjes we het best kunne gaan houden en dan niet hetzelfde probleem te krijgen strax.
Groetjes
Er zijn ontzettend veel mooie kleinere vissen die wel geschikt zijn voor jouw bak. Kijk maar eens in de database. Denk bv ook eens aan een koppel loricula's bv, als je het dan over blikvangers hebt :O) Lipvisjes (de kleinere soorten) blennies, gobies met bijbehorende garnalen, nouja legio voorbeelden. Of kijk eens bij bv pierreco in het dagboek, die heeft een bak van 180 (of 160 weet het niet eens) maar vol met kleiner spul en dat is me toch mooi spul :D
 
Wat ik je all zei in me dagboek. petje af met het maat aquarium die je heb dat de vissen zo groot zijn geworden en zien er dik en kei gezond uit..de liniatus die je al 4 jaar heb..bij de meeste leggen ze gelijk bij de koop om.

je mag je een dikke schouder klop geven..en de keuze van je is helemaal top!! je gaat straks een mooie bakkie krijgen met mooie vissies en rust en genieten ervan!! je vissen zwemmen straks in grotere ruimte das ook heel fijn:) je heb ze goed verzorgd!!!!topjesuitsteeekend

gr
sander
 
Oke bedankt allemaal gaat ook cker goed kome ben vanaf gister begonnen met het voederen een netje in de bak te hebbe de dokters trekke het der eige egt niets van aan.
Hoop dat het uitvangen een beetje mee gaat zitten.
Groetjes wesley
 
Goeiedag

Vandaag een hele drukke dag gehad qau men aquarium.
Hoop geplant gisteravond veel klaar gezet.
Bekijk bijlage 312636
Bekijk bijlage 312637
Bekijk bijlage 312638
Vanochtend dus richting verloop om nogmaals 10 kannen op te halen 4 met vers zeewater.
Thuis gekomen kon het werk beginne eerst het water in het opvang aquarium en de korale uitvange (nie zo moeilijk haha)
Daarna het waterpijl omlaag brenge en rustig de stene eruit gehaald.
Al men grote dokters werde opgehaal door forum manne ger nam de liniatus en de picasso
Vivid nam de 2 desjardinis de veliferum en de koekop naso mee.
Daarna was het de vissies wie bleve vange.
Verder leeg hale en de rame lappe.


Bekijk bijlage 312640



Bekijk bijlage 312642
 
Mooie opbouw geworden zo je heb meer diepte gecreëerd!!!

Gr. Jeroen
 
Bedankt manne
Was een hoop werk maar ben er echt onwijs blij mee nu legge we kapot op de bank haha
 
Wat ik je al zei super gedaan westhumbs up niet meer aanzitten mooie vissies erbij weet welke:p mooie koraaltjes en je rifjes tot een mooi koralen eilanden worden..erg gaaf!!!!!!!!!!!

neemt een hoop energie van je af he zo dag en toch spannend!!! je heb je goed voorbereid zag ik al en ene flinke verversing..hoop dokters weg en nu fris opstarten met hoop leukssss..

gr
sander


ps geniet van een lekkere bank tv avondje heb je verdiend!!!!!!!
 
Bovenaan