Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

slechte klacht afhandeling

baron

ZeewaterForum gebruiker
sinds februari dit jaar ben ik al bezig om geld terug te krijgen voor een product wat ik terug gestuurd heb.
ik heb meerdere medewerkers van jullie aan de telefoon gehad waaronder westdijk zelf en gemaild waar mij steeds werdt toegezegd dat het in orde gemaakt zou worden, op de mails wordt helemaal niet gereageerd. misschien dat er nu iemand wakker wordt, ik heb genoeg gedaan om het netjes op te lossen.
want we zijn nu maanden verder en ik wacht nog steeds een hele slechte zaak,
carin
 
Beste Baron,

Wij vinden het natuurlijk erg jammer om te horen dat je geen prettige ervaring met ons hebt. Normaal gesproken reageren wij vrijwel direct op onze e-mailberichten. Daarom vinden wij het ook apart dat jou klacht niet bekend is.

Stuur even een PB of een e-mail met je gegevens, dan zorg ik er voor dat wij dit direct voor je uitzoeken.

Ik hoop je snel te kunnen helpen,

Wesdijk Barendrecht
David
 
Als we allemaal gewoon met elkaar communiceren zijn er ook geen misverstanden juist daar licht meestal het probleem de een denkt dat de ander en de ander denk het zelfde, sterker nog hij weet er niets van waarom,.......... tja dat noemt men communiceren, en als dat mis gaat tja dan moet je juist communiceren met elkaar en je ziet het beide partijen zijn tevreden en dat is toch het uitgang's punt.

groet Ed :)
 
Bovenaan