Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vissen uit Zuid-Australië

Super mooie vissen kostbaar ook ,en dikke koeler nodig maar wel supermooi
 
Heel leuk om eens een meer 'biotoop-strenge' bak te zien. Bij zoetwater zie je regelmatig heel biotoopstricte bakken, bij zeewater is dit heel zeldzaam, leuk!
Heb je ook een overzichtje van de bak?
 
Mooi gedaan !!
 
De vijlvis Meuchenia hippocrepis, is een snelle groeier in 3 maanden van 5 cm naar 10 cm gegroeid.
P1010271.jpgP1010274.jpgP1010273.jpg
 
Helaas afscheid moeten nemen van de vijlvis Meuchenia hippocrepis werdt agressiever naar de overige vissen (koffertjes)

Ik wist dat dit moment zou komen alleen dit was sneller dan verwacht.

2 de foto was van april dit jaar, de eerste van vandaag.
 
Heel gaaf. Hoe is het nu met de Anoplocapros?
 
Heel gaaf. Hoe is het nu met de Anoplocapros?
He Tanne, de Anoplocapros doet het uitstekend zit nu al meer dan 1 jaar in de bak, en groeit goed, had eerst een grote een rijksdaalder en is uitgegroeid naar een 7 cm.
 
He Tanne, de Anoplocapros doet het uitstekend zit nu al meer dan 1 jaar in de bak, en groeit goed, had eerst een grote een rijksdaalder en is uitgegroeid naar een 7 cm.
Heel gaaf. 18 graden toch? 23 zal waarschijnlijk veel te warm zijn? Hoe schat jij het gedrag in naar koralen?
 
Ik hou ze rond de 18 gr. beter is nog naar de 16 gr. op 23 gr. zou ik zeker niet aandurven. steenkoralen gaan het dus niet worden.ano-1.jpg
 
Ik hou ze rond de 18 gr. beter is nog naar de 16 gr. op 23 gr. zou ik zeker niet aandurven. steenkoralen gaan het dus niet worden.Bekijk bijlage 507176

Daar was ik al bang voor. Wat een beauty zeg. Enkele diepwater steenkoralen die niet al te moeilijk zijn? Of verwacht je dan teveel gedoe met je vissen?
 
Bovenaan