Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

  • Zijn er problemen naar aanleiding van de update of u kunt niet inloggen, stuur dan een mail naar storing@zeewaterforum.info
    Wij zullen dan proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.


Leuke jongens

luc

Senior Forumlid
#1
Gaat goed,ik maak een einde aan mijn abonnement op " ons zeeaquarium " was de lange wachttijden beu.Nu sturen ze mij een brief van een incassobureau abonnementsgeld verhoogd met incassokosten.Ik was jaren geabonneerd en dat is mijn dank.Ik ga dat niet betalen ( opzeggen is opzeggen ) Desnoods ga ik naar consumenten dienst.
 

Jan de bal

Senior Forumlid
#2
😂😂 ik begrijp je reactie hoor veel klachten over te late levering.
Ik hoop dat je de regels goed doorgenomen heb, opzeggen is niet altijd opzeggen,
er kan een opzeg termijn zijn, in dat geval moet je gewoon betalen.
succes.
 

Macphisto

ZeewaterForum gebruiker
#3
?? ik begrijp je reactie hoor veel klachten over te late levering.
Ik hoop dat je de regels goed doorgenomen heb, opzeggen is niet altijd opzeggen,
er kan een opzeg termijn zijn, in dat geval moet je gewoon betalen.
succes.
Wat een onzin eigenlijk hè, wil je ergens een abonnement op dan is dat met 1 telefoontje of e-mail geregeld maar wil je ervanaf dan moet dat schriftelijk in 3 voud voor een bepaalde maand.. :confused:
 

Glasanemoon

Senior Forumlid
#4
Begrijp het niet heb vandaag opgezegd en was vrij eenvoudig via de website? Je krijgt een bevestiging link en klaar..? #hoopik
 

Borsalino

ZeewaterForum gebruiker
#7
Is aangetekend opzeggen geen optie?

Een vriend had ook ooit eens iets geheels anders online zijn jaarabbo opgezegd, die moest zelfs 125€ schadevergoeding betalen, voor iets dat je na 12 jaar niet meer wilt?


Heeft dan de opzeg aangetekend gedaan en was probleemloos, kreeg zelfs nog geld terug gestort.
 

Bovenaan