Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kweek Dendronephthya's

Duurde ff maar mijn kleine bijdrage geleverd, als ik duizenden euro`s over had dan was het meer geweest ;)
 
Een korte update. Inmiddels zijn we op 14% van het benodigde bedrag aanbeland. Dat is natuurlijk prachtig maar lang niet voldoende. Helaas is er weinig steun uit Nederland en Belgie gekomen, met uitzondering van enkele hobbyisten (Tanne, Glenn, Arjen e.a.) en Herasto Aquariumpolis. Ik hoop dat we meer particulieren en bedrijven uit de Benelux mogen verwelkomen, zodat we kunnen laten zien hoe innovatief we in het Nederlandse taalgebied kunnen zijn.
 
het is niet veel, maar ook van hier uit een kleine donatie.
ook op fb gepost.
ik ben zeer benieuwd naar dit geweldige werk
 
Beste allen,

We hebben nog 34 dagen te gaan en de teller staat helaas pas op 14%. Ik vraag iedereen die interesse heeft in de verzorging van Dendronephthya's en andere moeilijk houdbare zeedieren om ons project te steunen. Een klein bedrag is voldoende. Alvast hartelijk dank!

Het zou jammer zijn als het hierbij zou blijven. Jullie waren zo goed op weg.
Mensen draag iets kleins bij, of deel de link. Wie weet zijn er anderen in je kennissen kring die dit project een warm hart toedragen.
Persoonlijk zou ik het jammer vinden dat we deze kans laten lopen om meer over de verzorging van deze soort te leren.

greetings, GlennF
 
kom op mensen.
dit is echt een mooi onderzoek waar wij aquarianen veel aan hebben.
 
You raised the campaign total to: $4,395

gaat de goede kant op, maak nu het verschil en zorg dat dit door kan gaan.

15$ is 11 euries nog wat, dat kan iedereen met een zeeaquarium makkelijk missen.
 
Aan diegenen die hebben gedoneerd, dank hiervoor!!! Helaas lijkt het erop dat we ons doel niet gaan halen. Met materiele bijdragen van diverse bedrijven hopen we alsnog voldoende middelen te verzamelen om het onderzoek te kunnen starten.

Houd de moed erin tim.
It ain't over untill the fat lady sings.:)

greetings, GlennF
 
suc6 tim
 
Beste allen,

Dit is de laatste dag van onze campagne, hierna zijn donaties niet meer mogelijk. Wilt u een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van onze hobby, bezoek onze pagina dan nu en doneer een klein bedrag. Zojuist hebben we een prachtig bedrag ontvangen van een groot Zweeds forum. Ook Polen en Rusland hebben laten zien dat zij gulle hobbyisten herbergen.

Hartelijk dank!
 
geweldig :)
 
Bovenaan