Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

• Zijn er problemen naar aanleiding van de update of u kunt niet inloggen, stuur dan een mail naar storing@zeewaterforum.info
    Wij zullen dan proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Iemand een idee zat dit is ?

Wiely

ZeewaterForum lid

Het ziet er beat mooi uit maar wat het is geen idee. Het heeft een beetje fluor groen en is nu ongeveer een halve cm groot. Heb de bak nu een jaar draaien maar nog nooit eerder zo iets gezien in de bak.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

OP
OP
Wiely

Wiely

ZeewaterForum lid
Even de tijd geven om wat te laten groeien. Verwijderen kan altijd nog

Ja zal ik doen zal over een maand even een update doen. Hoop dat dat het groeit en dat het verder geen kwaad kan in mijn bak

petrov0711

Senior Forumlid
Dat zou zo maar kunnen maar waar komt hij dan vandaan. Heb net nog even gekeken heb er nu zo ver ik kan zien 3 stuks maar zijn te klein om echt te kunnen zien.

Bij mij is wel eens spontaan een groene stylo uit het steen komen groeien, dus kan wel

maar houd er rekening mee dat het wel eens majano kan zijn

OP
OP
Wiely

Wiely

ZeewaterForum lid
en kon ze niet meer vinden keer ik goed en zag ik dat hij rood was. Even later keek ik weer en was hij bezig open te gaan. Conclusie hij is dus donkerrood and hij dicht zit. Is dit normaal voor een majano ? En moet ik hem dan afmaken ? En hoe is dit het beste te doen?

sidd

ZeewaterForum gebruiker
Als het een majano is dan staat er een recept onder betaalbaar aquarium houden wat erg goed werkt. Ik heb van alles geprobeerd maar dit lijkt ze echt de nek om te doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

OP
OP
Wiely

Wiely

ZeewaterForum lid
Als het een majano is dan staat er een recept onder betaalbaar aquarium houden wat erg goed werkt. Ik heb van alles geprobeerd maar dit lijkt ze echt de nek om te doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Bedankt voor de tip !!

Bovenaan