Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Nog een paar mooie NPS foto's

d8b201a98919db353615e6172bc00ad7.jpg

18e382cb19989f47e3fe98d4f635280b.jpg

5fee4e713171465c44d5bd1815a361ae.jpg

301172e506be5b9ef05e2edfe4f60df3.jpg

7ee2dbca662fb7399693b0c536145539.jpg

831a6b36a4b891ba2ec2c00a10256997.jpg
 
Hoi Glenn, bedoel de Callistoctopus macropus. Zie bericht 10.894. Prachtig hoe die bewoog in je video. Ben benieuwd hoe het gaat met de octopus. Groetjes
Het zijn echte "escape artists"...
Na een maand lang elke nacht opblijven om hem te voeden/observeren besloot hij via de effluent van de powerfilter naar binnen te kruipen.
Normaal zou dat niet kunnen, maar er stond een timer op de powerfilter die hem uitzette tijdens het voeren.
Blijkbaar heeft hij dat moment benut om naar binnen te kruipen..

Ik heb gelijk ook het ontwerp van de powefilter aangepast zodat het niet meer kan gebeuren.

Helaas is dit ook weer een treurige les geweest.
 
Hoi glenn, Oei dat is jammer, maar idd een treurige les. We leren ervan. Bedankt voor de info. Groetjes
Idd jammer, maar we gaan gewoon verder er is altijd wat te leren in deze hobby. We staan niet altijd te trappelen om dit soort minder leuke zaken te delen, omdat men te vaak met een oordeel klaar staat. Maar als er interesse is sta ik altijd open om ervaringen te delen zodat men ook van mijn fouten kan leren.

Dit is het nieuwe ontwerp van de powerfilter. Omdat het ook een NPS-KORALEN bak is is ervoor gekozen om zo nu en dat niet te filteren om diverse scenario's te testen waaronder de NPS koralen beter houdbaar worden.
20240218_210840.jpg
 
Daarom lijkt dsr ook zo geweldig omdat je alleen de goede dingen post.
 
Dat is nou glenf!!! Liever in de prullenbak dan een starter er mee helpen.
Nu hoop ik dat alle starters dit te zien krijgen en nooit meer iets van dsr gebruiken.
 
Dat is nou glenf!!! Liever in de prullenbak dan een starter er mee helpen.
Nu hoop ik dat alle starters dit te zien krijgen en nooit meer iets van dsr gebruiken.
 
Dat is nou glenf!!! Liever in de prullenbak dan een starter er mee helpen.
Nu hoop ik dat alle starters dit te zien krijgen en nooit meer iets van dsr gebruiken.
Slaat nergens op wat je hier nu zegt. Ik snoei ook weleens dode stukken weg. Moet ik dat dan gaan bewaren om die aan een beginner te geven. Doe normaal vent en hou eens op met andere zwart te maken. Van mij mag jij door de moderator geschorst worden van dit forum als je niks positiefs heb bij te dragen.
 
Bovenaan