Bekijk Volledige Versie : Terugkeer moderator/beheerder
Jan Harbers
23-12-08, 23:30
Hallo,
We zijn blij met de terugkeer van Anton als moderator/beheerder hier op ons forum.
Na minder leuke omstandigheden in de prive sfeer pakt hij de draad weer op!
Anton, Welkom terug.
Goed!
Een hartelijk welkom terug!
Welkom terug Anton !
Herman
..Stefan..
24-12-08, 15:27
Tja sommig onkruid krijg je niet verwijdert.:p
Leuk te lezen Anton dat je terug bent:goed:
Grtz,
Kurt
Erik's Reef
24-12-08, 17:06
Fijn dat je er weer bij zijt Anton :goed:
Gr. Erik
Dankjewel jongens... fijn om weer actief te worden......
Na regen komt zonneschijn..........;)
Welkom terug, het was hier al wat stilletjes. Nou zal de rust weer over zijn.;)
Welkom terug Anton.!! :goed:
Gr Thijs.
Desert's Ocean
24-12-08, 20:51
Die zonneschijn zal je goed doen Anton:) :goed:
Welkom terug
BTW: je hebt mooi pics meegbracht vanuit je duikvakantie.
Goed dat je er weer bent Anton!
Groet Gijs
tis toch nen echte:) weer wat meer leven in de brouwerij
Anton , welkom terug en veel plezier weer hier !!!
Grt, Marco
Nou ouwe Zeeuw.....welkom terug :p !! Wordt weer gezellig en nog meer leven in de brouwerij :) ;) !! Kom je naar de nieuwjaarsbijeenkomst?!
Dankejewel jongens.....!!!!
@manuel , nieuwjaarsbijeenkomst??????....... uuuh geef us een linkje ...weet nog ff van niks zeg maar............
Leuk weer hier te zijn , heb er een tijd lang echt geen behoefte aan gehad door een plotselinge scheiding die ik niet heb aan zien komen .... en dat kwam een beetje rauw op m'n dak....... ben echt niet de enige die zoiets overkomt... maar als het je onverwachts gebeurt .....hakt dat er aardig in ......vandaar....
Op dit moment heb ik geen bak meer draaiende en alles heb ik "van de hand gedaan".....
Maaaaaaaaaaaaaar er staat iig weer een ander bakkie...... wie weet ga ik die weer langzaam vullen..... ik zie het wel......... als de te betalen allimentatie niet te hoog uitvalt:p ......
Manuel bedoeld deze denk ik: http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=54873
Welkom terug Anton en vol goede moed en mooie gebeurtenissen weer verder het nieuwe jaar in ;) .
Thx Marjanneke.... oeps was ik alweer vergeten....
Kzal maar us gauw betalen dan:o excuus Jan ..........
Manuel bedoeld deze denk ik: http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=54873
Welkom terug Anton en vol goede moed en mooie gebeurtenissen weer verder het nieuwe jaar in ;) .
Mare Nostrum
25-12-08, 15:42
hoi,
welkom terug...
Karl ;)
Gesteund door vBulletin™ Versie 4.0.2 Auteursrecht © 2010 vBulletin Solutions, Inc. Alle rechten voorbehouden.